به گزارش هنرآنلاین، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی در جریان بازدید فرماندار و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اعلام خبر افزوده شدن معاونت قرآن به این مجموعه اظهار داشت: بحث تشکیل ستاد قرآن و تمام نهادها و مؤسسه‌ها و اعتبارات آن‌ها زیرمجموعه ارشاد قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه حدود 50 نیرو در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حال اصلاح وضعیت شغلی هستند، افزود: یکی از معضلات این اداره کل نیروهای قراردادی آن است که تعداد آن بیشتر از نیروهای رسمی است.

حسینی با اشاره به اینکه حدود 14 نفر از نیروهای قراردادی این اداره کل به پیمانی تبدیل شده‌اند، عنوان کرد: همچنین تعدادی نیرو در آزمون استخدامی جدید جذب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بحث فرهنگی جنوب کرمان مظلوم واقع شده است، ابراز داشت: با توجه به ظرفیت زیاد منطقه در بخش کشاورزی نیاز به فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌ها هستیم که توجه ویژه‌ای را در بحث اعتبارات می‌طلبد.

حسینی عنوان کرد: همچنین به دلیل وجود هنرمندان بزرگ در عرصه تئاتر و موسیقی و ... در منطقه جنوب کرمان ایجاد یک فرهنگسرا لازم و ضروری است.

انتهای پیام/