به گزارش خبرگزاری هنر ایران، مجتبی سلیم خانی، تهیه کننده این برنامه با اعلام این خبر گفت: باشگاه محفلی برای گپ و گفت باشگاه ها با هواداران است تا بی واسطه با آنها درباره توانایی ها ، کاستی ها، اخبار تازه و برنامه های آتی باشگاه صحبت کنند.

وی افزود: در این برنامه با آقای فتح الله زاده درباره سفر تیم استقلال به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا به قطر گفت و گو خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: تصاویری برای اولین بار از پشت صحنه این سفر ، امکانات و حواشی بازی استقلال در این برنامه پخش می شود که برای مخاطبان و خصوصا هواداران این تیم جذاب و دیدنی خواهد بود.

سلیم خانی با بیان اینکه حالا نوبت استقلالی هاست که از آخرین وضعیت تیم و اتفاقاتی که در طول سفر برای آن ها رخ داده با هواداران خود بگویند افزود : این فرصتی است که در اختیار هر تیمی که علاقمند به حضور در این برنامه باشد، قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این برنامه گام نخستی برای برنامه های جدی تر در این حوزه است، "باشگاه" به یک باشگاه خاص و یا یک رشته خاص ورزشی مثل فوتبال منحصر نمی شود، بلکه از همینجا اعلام می کنم که ما از حضور همه باشگاه های ورزشی که به دنبال محملی برای ارتباط بی واسطه با هوادارن خود هستند، استفاده خواهیم کرد.

سلیم خانی با بیان اینکه امروز برنامه "باشگاه" پخش نخواهد شد گفت : این برنامه چهارشنبه 16 اسفند ساعت 23:30 بر روی آنتن خواهد رفت .

پایان پیام//