به گزارش هنرآنلاین، این کنسرت شامل دو بخش خواهد بود؛ در بخش مولانا، شهرام ناظری‌ قطعاتی چون "من چه دانم"، "سوز و گداز"، "قفل زندان"، "شیدا شدم"، "راست بگو نهان مکن" و "حلاج" را اجرا خواهد کرد.

ناظری در بخش فردوسی نیز آواهای باستانی و زورخانه‌ای را روایت خواهد کرد و داستان «کاوه آهنگر» به همراه شرح پادشاهی ضحاک با آواز اصفهان را به اجرا در خواهد آورد.

در این برنامه، فرید الهامی آهنگساز و نوازنده تنبور، صابر نظرگاهی نوازنده تار و دیوان، سعید نایب محمدی نوازنده عود، فرنود الهامی، مهراب اسرافیلی و آرمان دکه‌ای نوازندگان تنبور، فرهاد صفوی نوازنده تنبک و سازهای کوبه‌ای، شهریار نظری نوازنده دف و یونس پاک‌نژاد نوازنده کمانچه به عنوان اعضای گروه فردوسی، استاد را همراهی خواهند کرد.

علاقه مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به انجمن موسیقی استان مرکزی، آموزشگاه موسیقی موسوی‌ها، کتابفروشی طلوع، آموزشگاه موسیقی راز و نیاز، آموزشگاه موسیقی صبا، گالری موسیقی عرفان مراجعه کنند.

کنسرت استاد شهرام ناظری روزهای 20 و 21 اسفند‌ماه سال جاری در تک سانس ساعت 20 در سالن دو هزار و 500 نفری امام خمینی(ره) واقع در انتهای خیابان هپکوی اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/