به گزارش هنرآنلاین، سومین جشنواره نقاشی بندرگاه لافت، رخداد گرمی بخش دیگری است که در ادامه سلسله حرکت های امیدآفرین امکان ظهور و بروز یافته است.

55 نفر نقاش از سراسر کشور از میان 120 ارسال کننده اثر امکان حضور در جزیره زیبا و آرام قشم را پیدا کرده اند.

مدیر ویژه ارشاد منطقه آزاد قشم در این ارتباط گفت: 55 هنرمند نقاش روز 14 اسفند وارد جزیره شده اند و از 15 اسفند پس از حرکت به سوی لافت و گرفتن الهام از فضاهای طول مسیر در باغ ایران زمین به خلق اثر پرداخته اند.

حجت الاسلام ملانوری خاطر نشان کرد: انتخاب نقاشان برای حضور در جشنواره بر عهده ستاد برگزاری جشنواره بوده که پس از بررسی نمونه کارهای ارسال شده به ستاد، 55 نفر واجد شرایط حضور در جشنواره تشخیص داده شد.

ملانوری یادآور شد نفرات برتر سال های قبل، از بازبینی و انتخاب مجدد آثار برای حضور در سومین جشنواره نقاشی لافت مستثنی اعلام شده بودند.

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در پایان پشتیبانی مالی شرکت گلدن سیتی از این رویداد هنری را قابل تقدیر دانست.

گفتنی است اختتامیه سومین جشنواره نقاشی "لافت" 17 اسفند در تالار آئینه مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس، واقع در مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم و با داوری هیئت داوران از جمله دکتر نادعلیان هنرمند معروف خالق آثار زیبای خاکی از جزیره هرمز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/38