به گزارش هنرآنلاین، قاسم عزیز زاده گرجی گفت: همزمان با هشتمین جشنواره پویانمایی، هفته پویا نمایی در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

وی افزود: هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی به همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ، همچون هفت دوره گذشته از چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز تشکیل شده است.

گرجی گفت: بخش مسابقه این جشنواره پذیرای نسخه‌های DVD, MiniDV, DVcam, XDcam با شرایطی همچون گزینش حداکثر 3 قسمت از مجموعه‌ها و سریال‌ها و همچنین آثار تبلیغی شامل فیلم‌های آموزشی، صنعتی و تبلیغاتی است. نقش مربیان پرورشی در تربیت انسان دین مدار

حجت الاسلام رسولی امام جمعه شهرستان میاندرود در همایش معاونین و مربیان پرورشی این شهرستان نقش مربیان پرورشی در تربیت انسان دین مدار بسیار مهم و اساسی دانست.

وی وظیفه مربیان پرورشی را شکوفا کردن استعدادهای فطری در درون انسان ها عنوان نمود و افزود : مربی پرورشی موانعی که در مسیر شکوفایی و رشد دانش آموز قرار دارد برداشته و او را برای رشد و بالندگی آماده می کند.

امام جمعه شهرستان میاندرود بیان داشت: انسان ها همانند معدن هستند و کار مربی کشف این معادن ارزشمند و تبدیل دانش آموز به انسان واقعی است.

اکبر لطفی، در همایش تجلیل از مربیان پرورشی شهرستان آمل با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی افزود: فعالیت در عرصه ی تربیتی و پرورشی بسیار سخت و متنوع است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آمل با اشاره به جایگاه خانواده ، بیان داشت : همراهی خانواده ها در به ثمرنشستن تلاش مربیان بسیار موثر است تصریح کرد :سند تحول بنیادین با نگاه به افراد از پیش دبستانی تا دیپلم و تأکیدبر آموزش تعالیم قرآنی و اسلامی در اندیشه تعلیم درس عشق به خداوند ، اسلام ، ولایت و هدایت به سوی حیات طیبه است.

وی با بیان تأثیر ژرف آموزش و پرورش بر جامعه افزود : سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بند بند و واژه واژه اش دلالت بر تربیت قرآنی دارد.

انتهای پیام/