به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، لس مونوس، از مسئولان شبکه CBS ضمن اعلام این مطلب، هرگونه خبری درباره ادامه داشتن این سریال در فصل‌های بعدی را شایعه‌ و کاملا بی‌اساس دانسته و تاکید کرده این خبرها هیچ اعتباری ندارند.

پخش فصل هشتم سریال "دکستر" با کارگردانی مایکل سی‌هال و اضافه شدن چارلوت رمپلینگ و سین پتریک فلنی به عنوان دو بازیگر جدید از روز 30 ماه جون 2013 (10 تیرماه 92) روی آنتن می‌رود.

چارلوت رمپلینگ در نقش یک روانپزشک که تخصص‌اش روی جنایتکاران جوان است و سین پتریک فلنی هم در نقش یک پلیس سابق که صاحب یک شرکت تجسس خصوصی است، در فصل هشتم ایفای نقش می‌کنند.

به نوشته هالیوودنیوز، سریال تلویزیونی "دکستر" برای نخستین بار در سال 2006 میلادی توسط شبکه CBS روی آنتن فرستاد شد و به مرور به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی جهان تبدیل شد.

فیلمنامه این سریال طولانی را یک تیم 19 از فیلمنامه‌نویسان مطرح آمریکایی نوشتند و جان دهی، استیو شیل، کیت گوردن، مارکوس سیگا، ارنست آر.دیکرسون، مایکل کواستا، رومئو تیرونه، تونی گلدوین، اسوجی کلارکسون، رابرت لیبرمن، نیک گومز، تیم هانتر، مایکل لهمن، استفان شوارتز و مایکل سی‌هال (15 کارگردان) اپیزودهای مختلف آن را کارگردانی کردند.

مایکل سی‌هال، جنیفر کارپنتر، دیوید زایاس، جیمز رمر، سی.اس لی، لورن ولز، دزموند هرینگتون، جولی بنز، کریستین رابینسون و اریک کینگ بازیگران اصلی سریال "دکستر" هستند که از سال 2006 تاکنون در این سریال ایفای نقش کردند.

انتهای پیام/