خانم الزاتا (elzatta) طراح قدیمی کمپانی elzatta hijab که در دومین جشنواره بین المللی مد و لباس حاضر شده است، درباره سابقه کاری خود و شرکت اش به هنر آنلاین گفت: من رئیس و طراح این کمپانی هستم و قابل گفتن است که بگوییم 120 طراح دیگر هم در این برند مشغول به فعالیت هستند.

این طراح مسلمان در ادامه گفت :با توجه به اینکه ما مسلمان هستیم وبرایمان حجاب مسئله مهمی محسوب می شود و اعتقادات بسیار قوی هم داریم اما مانع این نمیشود که ما از رنگ و مدهای روز عقب بمانیم بلکه ما همیشه برای جلب رضایت مراجعه کنندگان می کوشیم.

وی اضافه کرد: در این 25 سالی که طراح بوده ام به اسلامی بودن طرح هایم و همچنین مسلمان بودنم افتخار می کنم و به طرح های اسلامی عرق دارم و همیشه با اشتیاق طراحی کرده ام و خواهم کرد.

Elidawati همچنین ابراز کرد: چون ایران کشور مسلمان بود من با کمال میل دعوت مسوولان این جشنواره را قبول کردم و خوشحال هستم که در آن حضور دارم.

این طراح اندونزیایی در آخر گفت :مدل های ایرانی از لحاظ رنگ برای کشور ما هیچ جذابیتی به همراه ندارد و کارها خیلی بی روح و تکراری هستند و این برای من و سلایق مردم کشورمان قابل قبول و پسند نیست و امیدوار هستم مردم ایران هم از رنگ های شاد بیشتر استفاده کنند.

انتهای پیام/