مجید بهرامی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: پیش از سفرم به آلمان برای طی مراحل درمان رضا ثروتی از من برای ایفای نقش در نمایش "ویتسک" دعوت کرد اما متأسفانه به دلیل حضور دراین سفر که سه ماه به طول انجامید نتوانستم گروه را همراهی کنم.

بهرامی بازیگر جوان تئاتر که مدتی است از عمل پیوند مغز استخوان وی به واسطه ابتلا به بیماری سرطان استخوان سپری می‌شود از انتشار کتاب خاطراتش با عنوان قصه‌های "مجید و سرطان..." در سال آینده خبر داد.

وی تصریح کرد: روزهایی که در بیمارستان بودم هر روز صبح دلنوشته هایم را روی کاغذ می نوشتم و چندی پیش تصمیم گرفتم آنها را در یک کتاب گرد هم آورم که خوشبختانه این اتفاق هم محقق شد. تا کنون هم با دو نشریه وارد مذاکره شده ام و امیدوارم اوایل سال آینده این کتاب چاپ شود.

بهرامی افزود: قصد دارم پس از انتشار عواید فروش این کتاب را به کودکان سرطانی تقدیم کنم.

مجید بهرامی هنرمند جوان تئاتر کشور فروردین ماه سال جاری به علت ابتلا به بیماری سرطان و انجام مراحل درمان مجبور شد بازی در نمایش "عجایب‌ المخلوقات" به کارگردانی رضا ثروتی را رها کند و پس از مدتی بستری شدن در بیمارستان، برای انجام مراحل درمان و انجام عمل پیوند مغر قرمز استخوان راهی کشور آلمان شد و هم‌اکنون پس از بازگشت و طی مراحل درمان بخش عمده‌ای از وقت خود را صرف نگارش و گردآوری نخستین کتاب خود با عنوان "قصه‌های مجید و سرطان..." کرده است.

انتهای پیام/52/53