به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، مجموعه تلویزونی"پژمان" به کارگردانی سروش صحت مدتی است با موضوعیت یک فوتبالیست سعی کرده حواشی جذاب فوتبال را تصویری کند، برای تهیه گزارش پشت صحنه این مجموعه بعد از تلاش های مکرر موفق شدیم به لوکیشنی در کاشانک برویم تا از نزدیک شاهد میزانسن ها و همدلی گروه باشیم، آنچه پیش روی شماست مشاهده ما در یک روز آفتابی همراه گروه صحت است.

مجموعه " پژمان" دو لوکیش اصلی دارد . یکی در خیابان اختیاریه شمالی که خانه قدیمی و وسیعی است و دیگری خانه ای پژمان جمشیدی شخصیت اصلی مجموعه است که در محله قدیمی و با اصالت شمیران به نام کاشانک قرار دارد.

رضا کریمی مدیر تولید مجموعه توضیح می دهد: که قرار است یکی از بخش های مهم مجموعه با حضور پژمان و دوستان فوتبالیش در این خانه فیلمبرداری شود و تاکید می کند که فیلمبرداری به علت شبکاری گروه از بعد از ظهر آغاز خواهد شود و بازیگران جدیدی در این بخش حضور دارند.

موقعی که به محل لوکیشن می رسم . بچه های تدارکات مشغول آماده کردن صحنه هستند و علیرضا نوروزیان صدا برداربا سابقه مجموعه به همراه دستیارانش مشغول چک کردن صدا ها هستند .سروش صحت با چشمانی پف کرده که ماحصل شب کاری های سریال برای به موقع اماده شدن است روی کاناپه ای نشسته و با یکی از دستیارانش صحبت می کند.

صحت:حواشی فوتبال برای مردم جذاب است

سروش صحت در باره روند شروع کار می گوید : فیلمبرداری از اویل بهمن ماه آغاز شد و در حال حاضر چیزی در حدود نیمی از مجموعه تصویر برداری شده است . امروز قرار است پژمان به همراه دوستان فوتبالیش به دیدن یک مسابقه پخش زنده فوتبال بنشینند.

بازیگر " پوپک و مش ماشالله " در باره موقعیت و فضای مجموعه " پژمان" توضیح می دهد : به علت نوع داستان مجموعه اغلب سکانس های فیلم در کوچه و خیابان و لوکیشن های بیرونی فیلمبرداری می شود و این کار گروه را به لحاظ زمان بندی ، هماهنگی وبه موقع آماده شدن کار دشوار می کند . روزهای پایانی سال که باعث ترافیک شده است یکی از چالش های پیرامون روی تولید این کار است که بخش عمده ای از وقت گروه برای تردد و رسیدن به لوکیشن ها و آماده شدن صرف می شود . اما خوشبختانه اعضای گروه بسیار با یکدیگر هماهنگ هستند و سرعت عمل بالایشان کمک می کند که کار در شرایط مطلوبی فیملبرداری شود .

صحت در باره انتخاب شخصیت پژمان جمشیدی برای بازی در نقش قهرمان اصلی این مجموعه گفت : پژمان جمشیدی سالها است که با بچه های سینمایی مثل پژمان بازغی ، سام درخانی ، پیمان قاسم خانی و..... رفت و آمد ودوستی دارد و پیمان قاسم خانی بر طبق شخصیت این فوتبالیست فیلم نامه را نوشته بود و در شروع کار موقعی که جمشیدی برای گرفتن تست به سر صحنه آمد به خوبی توانست نقش را بازی کند و نشان داد می تواند از پس ایفای این نقش دشوار و سخت برآید.

کارگردان "ساختمان پزشکان" در باره انتخاب منطقه جغرافیایی مجموعه افزود: این مجموعه کلا از جنوب شرق ، شرق و شمال شرقی فیلمبرداری شد ودر این منطقه لوکشین های مناسبی برای فیلمبرداری وجود داشت و از همه مهم تر گروه تولید هم شناخت خوبی از این منطقه و لوکیشن هایش داشتند.

صحت در مورد اینکه در مجموعه مسابقه فوتبالی هم وجود خواهد داشت گفت : در مجموعه پژمان بیشتر به تبعات وحواشی مسائل فوتبال پرداخته می شود و در چند بخش پژمان به همراه دوستانش مسابقات فوتبال داخلی و خارجی را نگاه می کنند و در باره آن بحث و گفت وگو آنجام می دهند و دنیای فوتبال و حواشی هایش برای مخاطبان تلویزیونی جذابیت های زیادی خواهد داشت.

این کارگردان در باره پخش سریال" پژمان" از کدام شبکه تلویزیونی گفت : مجموعه برای پخش از شبکه سوم آماده می شود و چون شبکه سوم هم ورزشی است . این سریال موضوعیت خوبی برای پخش در این ایام دارد.

صحت در باره بازیگران اصلی سریال عنوان کرد : بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، سام درخشانی و پژمان جمشیدی بازیگران اصلی " پژمان " هستند و در بخش های از سریال تعداد زیادی بازیگر مهمان حضور دارند. محسن چگینی، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "پژمان" در باره تعداد و زمان قسمت های سریال گفت : سریال در 13 قسمت چهل و پنج دقیقه ای روی آنتن پخش می رود.

داستان این سریال درباره پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال است که برای چهارمین فصل متوالی موفق نشده برای خودش یک تیم پیدا کند . به همین دلیل بتدریج وارد دورانی می‌شود که کمتر کسی او را در خیابان می‌شناسد. در واقع او نمی‌تواند از امتیازات شهرت خودش استفاده کند، اما هنوز در حال و هوای دوران شهرت زندگی می‌کند و نمی‌خواهد قبول کند که این دوران به پایان رسیده است تا این‌ که پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد برای ادامه زندگی نزد خانواده‌اش بر‌گردد. حالا پژمان در سی و پنج سالگی خودش را آماده شروع یک زندگی جدید می‌کند . برخی عوامل سازنده سریال تلویزیونی پژمان عبارتند از :کارگردان تلویزیونی : محمود رضایی، مدیرتولید: رضا کریمی، صدابردار: علیرضا نوروزیان، مدیرتصویربرداری: حسن اصلانی، طراح گریم: ایمان امیدواری، تدوین: شهرام کیور، طراح صحنه: ملودی اسماعیلی، طراح لباس: رعنا امینی، برنامه‌ریز و دستیار یک: زینب نصراللهی، مدیر تدارکات: جعفر عبدلی، عکاس: بهرنگ دزفولی و مشاور رسانه‌ای: امین داداشی .