به گزارش هنرآنلاین، پنج‌شنبه شب در آیینی، با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، هنرمندان و جمعی از مسئولان و مردم شهرستان لامرد، اختتامیه نخستین جشنواره نمایش‌های تک‌نفره مونولوگ در سالن اجتماعات شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این آیین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد در سخنانی اظهار کرد: کارهای مقدماتی برگزاری نخستین جشنواره نمایش‌های تک‌نفره مونولوگ از آذر ماه سال جاری و با تلاش‌های انجمن‌ هنرهای نمایشی این شهرستان آغاز شد.

محمد هنرپیشه افزود: در این جشنواره بیشتر موضوعات اجتماعی، مسائل ویژه و مهم مرتبط با امور جوانان، نقد و بررسی موضوعاتی که جامعه امروز را تهدید می‌کند به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: همچنین نمایشی با موضوع هشت سال دفاع مقدس در نخستین جشنواره نمایش‌های تک‌نفره مونولوگ لامرد نیز اجرا شد.

هنرپیشه از اجرای سه نمایش دیگر در سطح شهر لامرد پیش از پایان سال جاری خبر داد و گفت: تا پیش از پایان سال جاری هر هفته یک نمایش توسط هنرمندان انجمن نمایش در شهر لامرد برگزار می‌شود.

این مسئول خواستار اختصاص اعتبارات لازم به منظور بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از مجتمع فرهنگی هنری زنده‌یاد دکتر حیاتی در شهر لامرد شد و در همین زمینه، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ‌هنرمندان شهر لامرد با کمبود فضاهای فرهنگی و هنری مواجه هستند.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان لامرد نیز ابراز داشت: وظیفه هنرمندان در مقابل جبهه‌های ضدفرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی بسیار حساس و سنگین است.

محمود صفری ادامه داد: باید هنرمندان با همان سلاح در مقابل جبهه شوم و ضدفرهنگی دشمنان قرار گیرند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان نیز بیان کرد: با نگاهی ویژه باید به هنرمندان نگریست.

محمد جواد صفایی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم دومین جشنواره نمایش‌های تک‌نفره مونولوگ را در سطح استانی در شهرستان لامرد برگزار کینم.

بر اساس این گزارش، در ادامه آیین اختتامیه نخستین جشنواره نمایش‌های تک‌نفره مونولوگ لامرد اجرای نمایش توسط مریم روزمند هنرمند کم‌بینای لامردی و اجرای دو برنامه موسیقی توسط آموزشگاه موسیقی شبدیز این شهرستان برگزار شد و در پایان نیز از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف بازیگری، کارگردانی و نویسندگی با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

انتهای پیام/