حسن مختارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در سطح جامعه از اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های فرهنگی و جذب جوانان و نوجوانان به سمت این برنامه‌ها در دستور کار مسئولان فرهنگی و مدیران شهرستان قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از اجرای کنسرت امید آمری در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: کنسرت امید آمری از خوانندگان پاپ با همکاری پارک علم و فن‌آوری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان به روی صحنه رفت.

مختارزاده تصریح کرد: هنر موسیقی در صورت بهره‌گیری از معیارهای روحی روانی و ارتباط با طبیعت و تلفیق با اندیشه می‌تواند بسترساز مناسبی برای تقویت ذهنیت آدمی در زندگی شود.

وی اضافه کرد: این برنامه در سالن اداره بندر و کشتیرانی کنگان با استقبال بیش از هزار نفر از علاقه‌مندان برگزار شد و تلاش داریم با اجرای برنامه‌های باکیفیت و سالم در تقویت فرهنگ منطقه اهتمام ورزیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از برگزاری نخستین کنسرت موسیقی بی‌کلام در کنگان خبر داد و افزود: انجمن موسیقی اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی در ادامه برنامه‌های سال جاری در تدارک برگزاری نخستین کنسرت موسیقی بی‌کلام با حضور هنرمندان شهرستان در اسفندماه سال جاری است.

مختارزاده گفت: استفاده بهینه از امکانات موجود و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی کنگان در دستور کار این اداره در سال جاری قرار دارد.

انتهای پیام/