به گزارش هنرآنلاین، محمد مطهری فر اظهار داشت: این جشنواره ملی در دو بخش پوستر سازی و طراحی نشانه برگزار می شود.

وی گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای پاسداری از هویت ملی و بین المللی خلیج فارس مظهر صلح و دوستی، ارتقاء سطح تعاملات فرهنگی هنری با کشورهای همسایه و جهان، شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولید کنندگان و پدید آورندگان برتر آثار فاخر هنری مرتبط و کمک به تولید و انتشار گسترده تر این آثار، تجلیل از پایداری و مرزبانی مردم ایران اسلامی ازخلیج فارس و همچنین بزرگداشت شهدای خلیج فارس و نمایاندن چهره استعمارگران و نفی سلطه بیگانه در منطقه خلیج فارس را از اهداف این جشنواره برشمرد.

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند حداکثر پنج اثر در هر رشته به دبیرخانه جشنواره از طریق پست الکترونیک جشنواره ارسال کنند.

وی تاکید کرد: آثار باید با فرمت jpeg با وضوح 300 dpi و اندازه تقریبی cm 10× 15 به آدرس الکترونیک جشنواره ارسال شود و همزمان CD آثار با مشخصات ابعاد cm70 × 100 و با وضوح 300 dpi به دبیرخانه جشنواره حداکثرتا 20 فروردین سال آینده به همراه فرم شرکت در جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه آثارتولید شده با انتخاب هیأت داوران به بخش نمایشگاهی راه خواهند یافت، گفت: در هر بخش جشنواره تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 10 میلیون ریال به نفر اول، لوح تقدیر و هشت میلیون ریال به نفر دوم، لوح تقدیر و شش میلیون ریال به نفر سوم اهدا می شود.

مطهری فر با بیان اینکه علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 4323399 - 0561 تماس و یا به پست الکترونیکی khj.farhang.gov.ir مراجعه کنند، یادآور شد: این همایش همزمان با 7 اردیبهشت سال آینده در بیرجند برگزار می شود.

انتهای پیام/