به گزارش هنرآنلاین، علی کبیر اظهار کرد: این جشنواره به همراه نمایشگاه و فروشگاه تولیدات پوشاک گلستان روز بیست و هشتم بهمن ماه 1391 آغاز به کار کرد.

وی افزود: با وجود اختتامیه جشنواره نمایشگاه و فروشگاه تولیدات پوشاک استان تا پنجم اسفندماه به کار خود ادامه می‌دهند.

گلستان نخستین استان برگزارکننده جشنواره مد و لباس در کشور است

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: جشنواره و نمایشگاه مد و لباس برای نخستین بار به صورت استانی در سطح کشور برگزار شده و گلستان نیز نخستین استان برگزارکننده این رویداد مهم هنری است.

کبیر ادامه داد: برگزاری جشنواره و نمایشگاه مورد استقبال طراحان، تولیدکنندگان و اقشار مختلف مردم قرار گرفت به گونه‌ای که تعدادی از مراجعان خواستار تمدید زمان برگزاری این رویداد هنری شدند.

به گفته وی، جشنواره و نمایشگاه فوق با اعلام آمادگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و با حمایت معاونت هنری وزارتخانه و استاندار گلستان و همراهی سایر ادارات و نهادهای فرهنگی استان برگزار شد.

12 برگزیده بخش طراحی و تولید تجلیل شدند

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس استان به تشخیص هیئت داوران از 12 برگزیده تجلیل شد.

کبیر با بیان اینکه طبق نظر این هیئت سه نفر در بخش طراحی و 9 نفر در بخش تولید برگزیده شدند، گفت: برگزیدگان بخش تولید شامل سه نفر در زمینه مانتو اجتماع، سه نفر در زمینه مانتو مجلسی و سه نفر در زمینه پوشش سر و چادر هستند.

وی اضافه کرد: آثار برگزیده فوق از دهم تا بیستم اسفندماه جاری در نمایشگاه ملی مد و لباس به نمایش در می‌آیند.

رویکرد مردم نسبت به مد و حجاب باید اصلاح شود

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز امیدواری کرد که برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان به همراه برنامه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی در اصلاح رویکرد مردم نسبت به موضوع مد و حجاب تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/