الهام پاوه‌نژاد در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: با حمایت بهزیستی و فرهنگسرای ارسباران به مدت سه شب برنامه برنامه نمایشنامه‌خوانی در فرهنگسرای ارسباران به نفع زلزله زدگان خراسان جنوبی انجام می‌شود.

پاوه‌نژاد که به همراه رویا تیموریان و پریوش نظریه یکی از سفیران بهزیستی است ادامه داد: شنبه 5 اسفند ماه نمایشنامه "قضیه متران پاژ" نوشته الکساندر وامپیلوف ترجمه مژگان صمدی را با گروهی از بازیگران خوانش می‌کنیم، این نمایشنامه‌خوانی به علت ایفای نقش من در نمایش "غبار" به کارگردانی بهاره رهنما روز شنبه که من اجرا ندارم، خوانش می‌شود.

بازیگر و کارگردان تئاتر عنوان کرد: حسن پورشیرازی، سیروس ابراهیم‌زاده، پریزاد صیف، کامبیز بنان، مهدی عبادتی، پدرام خیرآبی و خودم نقش خوانان این اثر هستیم.

وی تصریح کرد: اثر یک کمدی موقعیت همراه طنز تلخ است و تمرینات گروه به طور فشرده پیگیری می‌شود.

این برنامه نمایش‌نامه‌خوانی برای کمک به زلزله زدگان خراسان جنوبی از سوی سازمان بهزیستی تهران ترتیب داده شده است که طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در فرهنگسرای ارسبارن برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

امروز 4 اسفند نیز نمایشنامه "و آنک انسان" نوشته و کار محمدرضایی راد توسط افشین هاشمی ساعت 19 در فرهنگسرای ارسباران خوانش می‌شود.

روز پنجشنبه (3 اسفند ماه) نیز جلسه نمایشنامه‌خوانی "خانه ب" با دراماتورژی و کارگردانی مسعود رایگان و نقش خوانی رویا تیموریان و هانیه توسلی در این فرهنگسرا برگزار شد.

انتهای پیام/54/53