به گزارش هنرآنلاین، "ماشاءاله امان الهی بهاروند" با اعلام این خبر گفت : از آنجا که پرداختن به موضوعات مختلف موجود در جامعه یکی از عمده ترین علایق عکاسان است و یکی از آسیب های اجتماعی مهم امروز در کشور ما، اعتیاد و تاثیر مخرب آن بر آحاد افراد جامعه مخصوصاً جوانان و نوجوانان می باشد بر همین اساس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای وظایف خود در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با استفاده از زبان تاثیرگذار هنر با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم آباد و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر خرم آباد در نظر دارد جشنواره عکس با عنوان "خانواده و جوانان در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر " " را برگزار کند.

موضوع جشنواره:

نمایش تمامی عوامل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی تاثیرگذار در بروز اعتیاد و ارائه چهره تخریب شده انسان در گستره اجتماعی، خانوادگی، شخصی و مضافاً نمایش عوامل بازدارنده از اعتیاد انسان ها در آثار ارسالی مورد نظر است.

قوانین جشنواره :

- شرکت در این جشنواره برای تمامی عکاسان استان لرستان آزاد می باشد.

- هر عکاس مجاز به ارسال 10 عکس می باشد

- عکس ها می توانند سیاه سفید ، رنگی ، آنالوگ و یا دیجیتال باشند.

- عکس ها با کیفیت حداقل 6 مگاپیکسل و dpi200 در فرمت jpg و یا tif بر روی cd یا dvd ارسال شوند و نیازی به چاپ عکس ها نمی باشد.

- پرکردن فرم شرکت در جشنواره الزامی است

بخش جنبی : مسابقه با موبایل

- هر عکاس مجاز به ارسال 20 عکس می باشد

عکس ها با کیفیت بالا بر روی cd یا cvd ارسال شوند .

جوایز:

نفر اول: تندیس جشنواره + لوح افتخار + 7 میلیون ریال

نفر دوم: تندیس جشنواره + لوح افتخار + 5 میلیون ریال

نفر سوم : تندیس جشنواره + لوح افتخار + 4 میلیون ریال

بهاروند اظهار کرد: عکس های برگزیده به صورت نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و به ازای هریک از آثاری که به نمایشگاه راه یابد مبلغ 000/200 ریال به صاحب اثر پرداخت خواهد شد و برای عکاسانی که آثار به نمایشگاه راه یابد ، گواهی شرکت در نمایشگاه صادر خواهد شد.

وی مهلت ارسال آثار را تا 20 اسفنده ماه عنوان کرد و افزود : انتخاب و داوری آثار 22 اسفنده ماه ، افتتاح نمایشگاه 25 اسفندماه و اختتامیه 27 اسفنده ماه جاری است.

انتهای پیام/