به گزارش هنرآنلاین، رسیتال پیانو هلند 24 بهمن‌ماه و در ساعت 19 میزبان علاقمندان موسیقی کلاسیک خواهد بود. رضا یزدانی 25 بهمن‌ماه در دوسانس 18:30 و 21 برای علاقمندان موسیقی پاپ به روی صحنه خواهد رفت. علاقمندان موسیقی تلفیقی در روز سوم جشنواره، شاهد اجرای گروه «آوای زمین» خواهند بود که تلفیقی از موسیقی ایرانی و هندی را در برمی‌گیرد که ساعت 19 برگزار خواهد شد.

همچنین، مظفر شفیعی 27 بهمن ‌ماه با گروه «ماهریز» به سرپرستی هادی اینالو در این شهر در ساعت 19 به روی صحنه خواهد رفت. نوای موسیقی ایرانی نیز 28 بهمن در شهر شیراز طنین‌انداز خواهد شد و گروه «ادیب» با خوانندگی محمد معتمدی در ساعت 19 اجرا خواهد کرد. 29 بهمن نوبت گروه «سائر» با هنرنمایی مهران موثقی، مازیار ظریف و سینا ذکایی است که موسیقی پاپ را در همین ساعت اجرا خواهند کرد.

«هفت‌گاه معلق» با حضور فرخ‌زاد لایق و پدرام فریوسفی 30 بهمن ماه و در ساعت 19 موسیقی کلاسیک ایرانی را طنین‌انداز خواهند کرد. گروه همنوازان ایران با هنرنمایی علی زند وکیلی و کاوه پیمان 1 اسفندماه و بازهم در ساعت 19 قطعات موسیقی ا یرانی را اجرا خواهند کرد. همچنین، نمایش فیلم‌های مستند موسیقی ایرانی و خارجی در تالار غزال انجام خواهد شد.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی به منظور تمرکز زدایی در 4 شهرستان شیراز، یاسوج، گرگان ویک استان دیگر که به زودی معرفی خواهد شد برگزار می شود.

انتهای پیام/