به گزارش هنرآنلاین، مدیربرنامه‌های این خواننده در گفت و گو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر گفت: رضا یزدانی در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر قطعاتی از آلبوم جدیدش را که هنوز منتشر نشده است، برای مخاطبان اجرا می‌کند.

علی اوجی در ادامه تصریح کرد: او در کنسرت پیش روی در جشنواره فجر قطعاتی از آلبوم «25 شب»، «ساعت فراموشی»، «شهردل» و...را اجرا خواهد کرد.

وی حضور گروه‌های پاپ را در جشنواره موسیقی پاپ مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه مخاطب جشنواره موسیقی فجر متفاوت‌تر از مخاطبان همیشگی گروه‌هاست، حضور در جشنواره اتفاق خوبی برای گروه‌های پاپ تلقی می‌شود. وی از حضور یک نوازنده میهمان «دف» در این برنامه خبرداد و بیان کرد: یاشار خسروی نیز به عنوان نوازنده ساکسفون گروه را همراهی خواهد کرد.

مدیربرنامه‌های یزدانی درباره سازبندی ارکستر نیز توضیح داد: میلاد عدل(گیتارالکتریک)، مازیار احمدپور(گیتار الکتریک)، آرش زمانیان(گیتار بیس)، محمد خرمی‌نژاد(درامز) و بهروز بایگان(کیبورد و پیانو) رضا یزدانی را همراهی خواهند کرد.

رضا یزدانی 26 بهمن، ساعت 18:30 در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه خواهد رفت.

بخش پاپ بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از 25 بهمن تا 1 اسفند با حضور 9 گروه پاپ در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.