به گزارش هنرآنلاین ،محسن زین العابدینی دبیر سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایران هدف از برگزاری این هفته را ایجاد فرصتی مناسب برای عکاسان جهت ورود و خلق آثار هنری خود به کارگاه‌های فرش دستباف، کارگاه‌های رنگرزی، کارگاه‌های مرمت و رفوگری و‌ قالیشویی‌ها دانست. وی همچنین ضمن قدردانی از همراهی مسئولان ادارات فرش استانها افزود: هماهنگی های لازم با اداره فرش استانها صورت گرفته که عکاسان فعال درهراستان میتوانند با مراجعه به این ادارات و یا از طریق تماس مستقیم تلفنی با مسئولین اداره فرش استانها از راهنمایی وحمایتهای این عزیزان جهت مراجعه به مراکز فرشی در استان مربوطه بهره مند بشود.

زین العابدینی خاطرنشان کرد، سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایران توسط مرکز ملی فرش ایران و با هدف نشان دادن ارزشها و ویژگی های این هنر_صنعت ناب و همچنین بهره گیری از ظرفیت ارتباطی و زبان شیوای هنر عکاسی در انتقال مفاهیم مثبت هنرملی سرزمینمان ایران برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد آخرین مهلت ارسال عکس به سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایران بیست و هشتم بهمن ماه سال جاریست و عکاسان قبل از اتمام مهلت شرکت در دوسالانه باید عکسهای خود را به همراه فرم شرکت در دوسالانه به آدرس دبیرخانه ارسال نمایند.

عکاسان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی دوسالانه به نشانی www.carpetbiennial.com مراجعه نمایند.

مجید سعیدی،اسماعیل عباسی، سیف الله صمدیان،رضی میری و ساعد نیک ذات داوران این دوره دوسالانه هستند.

انتهای پیام/31