به گزارش هنرآنلاین، سید محمد حسینی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، آن را کاری ارزنده و مفید دانست و گفت: باید کودکان و نوجوانان را از ابتدای دوران زندگی با شخصیت ائمه، معارف و آموزه های اسلامی آشنا کرد.

حسینی افزود: کودکان و نوجوانان ذهن خلاقی دارند که هرچه آنها در این سنین با ائمه آشنا شوند بطور یقین انس با اهل بیت و گرایش به معارف اسلامی در آنها نهادینه خواهد شد.

در این نمایشگاه که از 14 بهمن ماه در مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برپاست در آن دستآوردهای حضور کانون با 8 جشنواره طی سه دوره به نمایش گذاشته شده است.

توسعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی ،فراهم نمودن زمینه های لازم جهت تبادل تجربه، ارایه الگوهای علمی به مربیان،معلمان و همه کسانی که در این حوزه مقدس تلاش می نمایند و بستر سازی جهت ترغیب علاقه مندان به ارائه دیدگاههای نوین و دستیابی به روش های خلاق و بدیع در انتقال مفاهیم دینی به ویژه فرهنگ رضوی از جمله مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه معنوی عنوان شده است.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه عبارت بودند از: 300 "نشریه دیواری" با همکاری استان فارس 200 "پژوهش نوجوان" با همکاری استان تهران 200اثردرخصوص "یک تصویر یک حدیث" 500اثر درخصوص " کتاب سازی رضوی" با همکاری استان سیستان و بلوچستان 100اثردرخصوص " نام ها و نشانه ها"با همکاری استان آذربایجان غربی ارائه آمار و دستاوردهای " قصه گویی رضوی " با همکاری استان مازندران ارائه آمار و دستاوردهای " کتابخوانی الکترونیکی" با همکاری استان خوزستان ارائه آمار و دستاوردهای " نمایشنامه خوانی" با همکاری استان خراسان رضوی

در این بازدید سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و سیدصادق رضایی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/38