امیر مرسلی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین در رابطه با مکان تمرین گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر دانشگاهی گفت: بر اساس مذاکراتی که انجام شده اداره تئاتر مکان تمرین در اختیار گروه‌های غیر تئاتری قرار می‌دهد، این گروه‌ها با مراجعه به دبیرخانه جشنواره و دریافت نامه درفرهنگسراهای شهرداری نیز می‌توانند تمرین کنند.

مرسلی ادامه داد: گروه‌های تئاتری نیز در پلاتوی دانشگاه‌ها تمرین می‌کنند، البته در برخی دانشگاه‌ها در اختیار قرار دادن پلاتو برای تمرین جشنواره در اولویت‌های آخر قرار دارد.

دبیر بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر دانشگاهی عنوان کرد: البته به جز مشکل پلاتو برای تمرین، در زمان برگزاری جشنواره دانشگاه‌هایی که هر سال آثار در آنها اجرا می‌رفتند همکاری لازم را ندارند با توجه به این نکته که بودجه جشنواره امسال کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: جشنواره تئاتر دانشگاهی تنها تنها فرصت معتبری است که دانشجویان آثار خود را ارائه داده تا دیده شود و به اجرای عمومی برسد.

مرسلی با اشاره به این موضوع که دانشگاه سوره، دانشگاه سینما تئاتر، اداره تئاتر و تالار هنر سالن‌های خود را در اختیار جشنواره قرار می‌دهند بیان کرد: با تالار مولوی و دانشگاه تهران در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/54/53