شکرخدا گودرزی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: خوشبختانه بازخوردهای بسیار خوبی از سوی تماشاگران در روزهای نخست اجرای نمایش "رویاهای رام نشده" گرفته ایم؛ فضای ساده و زبان بی پیرایه و ارتباط گیر نمایش و وجود نقش هایی که از دل همین مردم بیرون آمده از مهمترین ویژگی های این تئاتر است.

وی درباره همکاری با ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان نمایش گفت: البته پیش از این ایوب آقاخانی در نمایش "خواجه نظام" به کارگردانی من نقش ملک شاه را داشت و در واقع در "رویاهای رام نشده" جای ما عوض شده است. وی کارگردان است و من بازیگر او.

گودرزی درباره ویژگی های نقش خود توضیح داد: سعی کرده ام تمام سرنخ های شخصیتی که به من واگذار شده است را ارائه بدهم به شکلی که به ذهنیت کارگردان نزدیک شوم. در این نمایش نقش مطربی را ایفا می کنم که پس از انقلاب بازار شغلش کساد شده و رو به شغل های دیگر آورده است.

نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره حضور پیشکسوتانی چون مجید مظفری و حبیب دهقان نسب در این نمایش گفت: حضور جمعی از پیشکسوتان در این نمایش را برای دوری از سرعت کاذب سینما ضروری است. هنرمندان نیاز دارند هر چند وقت یکبار با تئاتر خصوصیات بازیگری خود را بازسازی کرده و بی شک حضور هنرمدانی از نسل های گذشته بار تجربی بسیاری را نیز همراه خود دارد.

نمایش "رویاهای رام نشده" یکی از تازه ترین نوشته های ایوب آقاخانی است که از 15 بهمن ماه در قدیمی ترین تماشاخانه فعال کشور یعنی سنگلج اجرا می شود.

انتهای پیام/52/53