به گزارش هنرآنلاین، سعید جابری انصاری، دبیر ستاد حمایت از آثار فرهنگی، هنری وزارت ارشاد گفت: استودیوهایی که نسبت به ضبط موسیقی در کشور اقدام می‌کنند و تاکنون نسبت به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام ننموده‌اند، مهلت داده می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به اداره کل موسیقی آن وزارتخانه مراجعه و با سیر مراحل قانونی نسبت به کسب مجوزهای مربوطه اقدام کنند.

وی افزود: به هر صورت ما با استودیوهایی که فاقد مجوز بوده و برای شبکه های ماهواره غربی تولید محصول می کنند برخورد قانونی انجام خواهیم داد و در چند روز آینده نمونه هایی از آن به اطلاع مردم عزیز و هنر دوست کشورمان خواهد رسید.

دبیر ستاد حمایت از آثار فرهنگی، هنری وزارت ارشاد تصریح کرد: این امر به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری دلسوز داخلی موسیقی کشور بوده و با نگاه دلسوزانه شاه‌آبادی معاون هنری وزارت ارشاد در جهت ارتقاء سطح موسیقی غنی این مرز و بوم که هم نیاز نوجوانان و جوانان کشور را فراهم نماید و هم از سرمایه‌های فعالان صاحب نام این عرصه صیانت گردد، انجام خواهد پذیرفت. ذکر این نکته ضروری است که قطعاً فضای صدور مجوز برای متقاضیان از سوی مسئولین امر تسهیل خواهد شد.

انصاری خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به مساعدت های برادران عزیز نیروی انتظامی به خصوص روسای محترم پلیس امنیت اخلاقی ناجا و تهران بزرگ این حوزه سامان یافته وما شاهد رشد و پویایی بیش از پیش این هنر غنی اسلامی و ایرانی در کشور باشیم.

پایان پیام/46