به گزارش هنرآنلاین، مجتبی میرزایی در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره سراسری سرود رضوی روستاهای کشور در حسینیه امام رضا(ع)روستای کردر شهرستان میناب ضمن قدردانی از اقدام های صورت گرفته در زمینه برگزاری جشنواره سرود رضوی، اظهار داشت: حمایت های ویژه مجموعه استان به ویژه شخص استاندار و همکاری غیر قابل وصف مردم روستای کردر، تصاویری را در ذهن ایجاد می کند که تا آخر عمر ماندگار خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره به عنوان نخستین تجربه ستادعالی در یک روستا صورت گرفت کهبهترین نتیجه را به همراه داشت و امیدواریم در سال های آتی این جشنواره با کیفیت بهتری برگزار شود.

میرزایی در ادامه عنوان کرد: دبیرخانه دائمی جوانان مساجد 28 رشته فرهنگی - هنری در قالب هفت عنوان جشنواره در زمان بندی خاص در کشور اجرا می کند.

مدیرکل امور هنری ستاد عالی، جشنواره های قرآن، آواها و نواها، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، نشریات تجربی و شیوه های نوین تدریس را ازجمله جشنواره های جوانان مساجد کشور ذکر کرد و گفت: ستادعالی کانون های مساجد کشور در راستای نشر فرهنگ غنی اهل بیت(ع) در اقصی نقاط میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

نخستین جشنواره سراسری سرود رضوی روستاهای کشور با حضور 12 گروه از هفت استان به میزبانی کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر برگزارشد.

انتهای پیام/38