به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه وسترن کمدی "یک میلیون راه برای مُردن در غرب" را مک‌فارلین با الک سالکین به صورت مشترک به رشته تحریر درآوردند.

بنابر این گزارش، مک‌فارلن که این‌بار خودش در مقام کارگردان پشت دوربین این فیلم قرار می‌گیرد، برای نقش‌اصلی فیلمش با چارلیز ترون، بازیگر فیلم‌های "پرومتئوس" و "سفید برفی و شکارچی" پای میز مذاکره رفته و تقریبا حضور این بازیگر به عنوان نقش اصلی این فیلم کمدی وسترن قطعی به نظر می‌رسد.

داستان "یک میلیون راه برای مُردن در غرب" درباره مردی است که نامزدش او را ترک می‌کند و برای بازگرداندن نامزدش از راه‌های مختلفی کمک می‌گیرد و در این راه زنی به او یاری می‌رساند که در این بین...

به نوشته هالیوودریپورتر، فیلمبرداری "یک میلیون راه برای مُردن در غرب" بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در ماه مِی 2013 آغاز و در سال تابستان 2014 اکران می‌شود.

فیلم "تد" و سریال‌های "دکستر"، "گاو و مرغ"، "پیروز"، "پدر آمریکایی"، "جانی براوو"، "خانوادی گای"، "نمایش کلیولند"و... از جمله آثار متعدد این فعال حوزه سینما است که طی یک دهه گذشته به عنوان تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان تهیه و تولید کرده است.

مک‌فارلن ۳۹ ساله که امسال اجرای مراسم اسکار را برعهده دارد، در سال ۲۰۱۲میلادی برای اولین بار با کارگردانی فیلم "تد" موفقیت بسیاری در سینما بدست آورد.

گفتنی است، مراسم هشتادوپنحمین دوره جوایز اسکار ورز 24 ماه فوریه میلادی برابر با 7اسفندماه سالجاری در لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/