به گزارش هنرآنلاین، کنسرت "آیینه ها" مهرماه امسال در تهران برگزار شد که به دلیل استقبال مخاطب، چند شب دیگر هم تمدید شد. سپس گروه سیاوش برای اجرای برنامه به اراک و همدان رفتند.

این گروه هم اکنون در جدیدترین تور موسیقیایی خود پس از سفر به به اصفهان ، رشت، آمل و یزد (12 و 13 بهمن) به بندرعباس آمده و به روی صحنه رفتند.

این کنسرت که در در دو بخش برگزار شد با استقبال حاضرین در سالن مواجه شد. بخش اوّل کنسرت آیینه‌ها به موسیقی تنبور اختصاص داشت. در این بخش قطعات "دم، دیوانگی، رندی" براساس اشعار خیام، مولانا و حافظ اجرا خواهد شد.

در بخش دوّم، موسیقی سنتی ایرانی در دستگاه نوا و اجرای قطعات "نگار"، براساس شعری از مهسا زمانیان، "آیینه ها" براساس شعری از هومن ذکایی، قطعه بی کلام "از عشق" و "افلاکـ" از مولانا خواهد بود.

این کنسرت در دو سانس در ساعت های 18:30 و 21:30 برگزار شد که در هر دو سانس تالار 700 نفری شهید آوینی بندرعباس بالاتر از ظرفیت خود مخاطب در خود جای داده بود.

بر اساس این گزارش، سهراب پور ناظری(آهنگساز، نوازنده تنبور و کمانچه)، حسین رضایی نیا ( سازهای کوبه ای)، همایون نصیری (سازهای کوبه ای)، حمید خوانساری (عود)، اصغر عربشاهی (تار) مهیار طریحی (سنتور)، آیین مشکاتیان (سازهای کوبه ای)، داریوش آذر (کنترباس) همایون شجریان را در این کنسرت همراهی می کردند.

انتهای پیام/38