به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی "رسوایی" که فیلمش در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد و در چند سینمای محدود که اکران شده است مورد استقبال شدید مخاطبان واقع شده است می گوید: به گیشه فکر نمی کند.

مسعود ده نمکی درگفت و گو با هنرآنلاین درباره استقبال از فیلمش گفت: مردم همواره به من لطف داشته اند و فکر می کنم به این دلیل از این فیلم استقبال کردند که حرف دلشان را از زبان کاراکترهای "رسوایی" شنیدند، فیلم من یک فیلم مردمی و به دور از اداهای مرسوم این روزهای سینمایی است با زبان ساده به مردم می گوید که آنها را درک می کند و از جنس آن هاست.

ده نمکی درباره فروش فیلمش و اینکه می تواند رکورد "اخراجی ها" را بزند گفت: هرگز گیشه برای من مهم نبوده است، فقط برای من این مسئله اهمیت دارد که مردم بتوانند با فیلم های من ارتباط برقرار کنند که به طبع وقتی این اتفاق می افتد استقبال زیاد می شود و به گیشه هم کمک می شود.

فیلم سینمایی "رسوایی" بعد از سه گانه اخراجی ها فیلمی است که به خوبی نشان می دهد ده نمکی علاقه مند است با همان بازیگرهایی کار کند که قبلا با آن ها همکار بوده و ریسک همکاری با بازیگرهای جدید در این اثر او هم دیده نمی شود.

اکبرعبدی، الناز شاکردوست، محمد رضا شریفی نیا، کامران تفتی، مریم کاویانی و ... بازیگران فیلم ده نمکی هستند. در خلاصه این فیلم آمده است: این فیلم داستان افسانه دختر جنوب شهری است که به علت بدهی‌های مالی پدر تحت فشار طلبکاران قرار دارد و با دزدیدن سفته‌های پدرش در حین فرار با روحانی زاهدی آشنا می‌شود که این روحانی در مسیر کمک به افسانه خود دچار مشکلاتی می‌گردد.

انتهای پیام/