به گزارش هنرآنلاین، رسیتال گیتار کلاسیک «فرزین طهرانیان» با اجرای آثاری از باخ، فرناندو سور، ویلا لوبوس، آندره یورک، کوشکین، لئو براور، مانوئل دوفایا 15 اسفند‌ماه جاری از ساعت 16 تا 20 در خانه موسیقی واقع در خیابان فاطمی برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف حمایت از بازار نشر موسیقی برگزار می‌شود ؛ بدین معنا که علاقه‌مندان شرکت در این برنامه به جای خرید بلیت ورودی، باید فاکتور خرید محصولات شنیداری خود را (هر نوع محصول فرهنگی که مرد علاقه شان است)تا کف بیست هزارتومان ارائه داده و کارت ورودی دریافت کنند.

«فرزین طهرانیان» متولد سال 1356 در تهران است و از سال 1375 به فراگیری موسیقی پرداخت. وی موسیقی را با نوازندگی گیتار کلاسیک نزد علیرضا تفقدی شروع کرده و در ادامه از کلاس‌های گیتار فلامنکو شاهین علوی نیز بهره برد. در سال 1381 به آکادمی ملی موسیقی اوکراین راه پیدا کرده در کلاس پروفسور میخایلنکو به تحصیل پرداخت.

وی در سال 1387 با مدرک کارشناسی ارشد در رشته نوازندگی گیتار کلاسیک از این آکادمی فارغ التحصیل گردید. در این مدت به صورت فعال در مسترکلاس‌های: آنیلو دیزدریو، هاپکینسون اسمیت و نیکیتا کوشکین شرکت کرده است. همچنین دوره کارگاه گیتار جز استاد مالاتکوو از اوکراین را به پایان برده است. وی دو دوره در فستیوال موتیوهای اسپانیا شرکت داشته و به اجرای موسیقی پرداخته است.

تاکنون دو کتاب سیر آموزش گیتار کلاسیک و موسیقی از آموزش تا اجرا از او به چاپ رسیده است.از جمله فعالیت‌های طهرانیان می‌توان به اجرای رسیتال‌های متعدد، مقالات، تدریس گیتار کلاسیک و جز، سرپرستی بخش هفته گیتار کلاسیک در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فجر شاره کرد. طهرانیان تیر ماه سال جاری مستر کلاس آشنایی با موسیقی جز را در خانه موسیقی برگزار کرد و همچنین در مهر ماه امسال کتاب او با عنوان "موسیقی، از آموزش تا اجرا" در بخش آموزشی بهترین کتاب سال از سوی خانه موسیقی حائز رتبه سوم شد.

علاقمندان برای تهیه کارت ورودی تا روز 15 اسفندماه از یکی از فروشگاهای معتبر به مبلغ 20.000تومان محصولات فرهنگی تهیه نمایند.

پایان پیام/46