به گزارش هنرآنلاین؛ فرهنگسراهای ملل به مناسبت ایام مبارکه دهه مبارک فجر، برنامه های متنوعی از جمله نمایش پرده‏خوانی" زنگ انقلاب" "شب شعر انقلاب" مسابقه "با اختران انقلاب " و نمایشگاه "پوسترهای انقلابی" و .... را برگزار می‎کند.

زنگ انقلاب، برگرفته از کتاب داستان های انقلاب است که به کارگردانی معصومه جعفری اجرا می شود . این نمایش مختص گروه سنی ابتدایی و راهنمایی ،هدف از اجرای این برنامه آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ انقلاب می و در پایان برنامه، مسابقه ای برای دانش آموزان برگزار می شود که به قید قرعه به برندگان، جوایزی اهدا می شود.نمایش "پرده‏ خوانی زنگ انقلاب" از 14 تا 18 بهمن، ساعت نه میزبان دانش آموزان است.

از دیگر برنامه‎های دهه مبارک فجر "شب شعر ‌انقلاب اسلامی"، است که با حضور شعرا و فرهیختگان 16 بهمن ماه ساعت 16 برگزار می‌شود.

مسابقه "با اختران انقلاب " خلاصه ای از زندگانی شخصیت های انقلابی منطقه یک را به تصویر می کشاند هدف از برگزاری این مسابقه معرفی و تکریم مفاخر و نخبگان ملی ، شهری و محلی است و آشنایی بیشتر ساکنین منطقه یک با این چهره های شاخص منطقه است. پرسش های مسابقه باختران انقلاب "بصورت بروشور طراحی شده و از هفتم تا 25 بهمن در کتابخانه امیر کبیر برگزار می شود و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

یکی دیگر از برنامه های دهه مبارکه فجر نمایشگاه "پوسترهای انقلابی" است این نمایشگاه با همکاری کتابخانه اسناد مجلس برپا می شود و شامل 100 اثر هنری انقلابی است.

نمایشگاه "پوسترهای انقلابی" 16 تا 22 بهمن از ساعت 9 -19 در نگارخانه شماره یک و دو میزبان علاقه مندان به فرهنگ وهنر است.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه ها می توانند به فرهنگسرای ملل واقع در بزرگراه صدر - میدان پیروز - فرهنگسرای ملل مراجعه نمایند.

انتهای پیام/32/31