به گزارش هنرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مرشدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دهه فجر در جمع خبرنگاران گفت: ایام مبارک و فرخنده دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای نمایش دستاوردهای انقلاب و ارائه تولیدات مختلف برای آشنا سازی مردم است.

وی افزود: با توجه به این که امسال آخرین سال خدمت رسانی دولت دهم است بر همین اساس عملکرد فرهنگی هنری استان هرمزگان در دولت نهم و دهم در بخش‌های مختلف با عرضه آثار متعدد در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر کل ارشاد استان هرمزگان خاطر نشان کرد: خدمات انجام شده حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان در دولت نهم و دهم در سه غرفه به صورت کاملا مستند در قالب عکس، پوستر، بروشور، کاتالوگ، اقلام انتشاراتی، سی دی، بریده جراید، تندیس و سایر اقلام مرسوم و معمول به نمایش گذاشته شده است.

مرشدی در ادامه اذعان داشت: بخشی از نمایشگاه به عرضه آثار هنرمندان در رشته عکاسی، هنرهای تجسمی و خوشنویسی اختصاص دارد که بخشی از آثار و تولیدات برگزیده هنرمندان هرمزگانی که در جشنواره‌های مختلف حائز رتبه شده‌اند، به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: در قسمت دیگر نمایشگاه عملکرد اداره کل ارشاد در حوزه انتشارات به نمایش درآمده که شامل ویژه نامه مهر، فصل نامه پژوهشی فرهنگ و هنر هرمزگان، کتاب عکس هرمزگان، ویژه نامه جشنواره‌های ملی تئاتر ضامن آهو، جشنواره استانی تئاتر، جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت، جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج فارس، ژورنال لباس محلی استان هرمزگان، کتاب‌های نویسندگان هرمزگانی و سایر موارد است.

مدیر کل ارشاد استان هرمزگان اضافه کرد: بخش قابل توجه نمایشگاه عملکرد دولت نهم و دهم در حوزه فرهنگ و هنر هرمزگان به نمایش تندیس‌های جشنواره‌های مختلف اختصاص دارد که توسط هنرمندان هرمزگانی در جشنوار‌ه‌های مختلف کسب شده است.

گفتنی است: نمایشگاه دهه فجر استان هرمزگان در پارک دولت بندرعباس قرار دارد و غرفه اداره کل ارشاد در سالن فجر تا 22 بهمن همه روزه از ساعت 17 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/