به گزارش هنر آنلاین، فیلم بزرگمرد کوچک به کارگردانی صادق صادقی دقیقی در سانس نخست سینما ساحل، سانس 2 سینما خانواده و سانس سوم سپاهان به نمایش درمی‌آید.

داستان این فیلم که نخستین ساخته بلند سینمایی صادق دقیقی به شمار می‌آید، داستان زندگی نوجوان شهید خرمشهری بهنام محمدی است و شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب الله یاری، پرهام دلدار، جواد سلام‌پور، مجتبی قربانی و جمعی از بازیگران اداره تئاتر آبادان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» داستان این فیلم که نخستین فیلم بلند کارگردان آن نرگس آبیار است درباره لیلا زن جوان بارداری است که کودکی ده‌ماهه دارد و داستان دو خواهر پیر است که به او محبت می‌کنند.

این فیلم که گلاره عباسی، حسام بیگدلو، امیر غفارمنش، گیتی معینی، فاطمه شکری،‌مهران رجبی، مینا نوروزی و نازنین بابایی در آن بازی می‌کنند در سانس‌های اول دوم وسوم سینما خانواده، سپاهان و ساحل روی پرده می‌رود.

سومین فیلم روز دوم جشنواره با نام «او خوب سنگ می‌زند» به کارگردانی سید‌هادی محقق در سانس نخست سینما سپاهان، دوم ساحل و سوم خانواده به نمایش درمی‌آید و با استفاده از نابازیگران ساخته شده و روایتگر داستان پسر یتیمی است که پدرش را از دست داده و مادرش نیز به بیماری آسم مبتلاست.

چهارمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از 14 تا 24 بهمن‌ماه در سینماهای ساحل، سپاهان و خانواده در سانس‌های 16، 18 و 20 برگزاری می‌شود.

برنامه نخستین روز جشنواره فیلم فجر در اصفهان رونق چندانی نداشت ضمن اینکه در کمال تعجب فیلم‌های ابرهای ارغوانی و روز روشن از فیلم‌‌هایی که قرار بود در سینما ساحل اکران شود به روی پرده نرفت.

انتهای پیام/