به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی «من و زیبا» به تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی فریدون حسن‌پور در سینما تربیت قم به روی پرده رفت.

فیلم سینمایی «من و زیبا» با اختصاص دو سانس از ساعت 18 و 22 برای مخاطبان سینما تربیت به روی پرده خواهد رفت. همچنین فیلم سینمایی «یک فراری از بگبو» نیز در ساعت‌های 16 و 20 در این سینما به روی پرده می رود.

سینما شهر آفتاب نیر فیلم سینمایی «گیرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی محمد قهرمانی را با اختصاص سه سانس و در ساعت های 16، 18 و 20 اکران می‌کند.

پردیس سینمایی وتوس نیز از امروز فیلم‌های سینمایی ویژه جشنواره فیلم فجر را اکران خواهد کرد.

فیلم سینمایی «من و زیبا» با مضمون اجتماعی توسط فریدون حسن‌پور نوشته شده و وقایع فیلم در شمال کشور رخ می‌دهد و تمام صحنه‌های آن در شمال ایران فیلمبرداری شده است.

فیلم سینمایی «من و زیبا» داستان زندگی موسی است. او در شبی سرد و بارانی قبل از آنکه به خانه برسد، راحله، همسرش بر اثر درد زایمان جان می‌سپارد. موسی در تمام عمر فکر می‌کند که موجب مرگ راحله شده است. او تمام وجود و عشق خود را پای جعفر، تنها یادگار راحله می‌ریزد.

در فیلم سینمایی «من و زیبا» بازیگران مشهور کشور همچون پرویز پرستویی، شهاب حسینی، صادق صفایی، دریا آشوری، رضا ناجی، حدیث میر امینی، پرویز سیرتی، مهدی بوستان پرور، سیما خضر آبادی، عمار آقایی، نیکی نصیریان، دانیال محمود نیا، بهمن صادق حسنی، امیر بدر طالعی، اسماعیل تونکار و توپک زاکاریان ایفای نقش کرده‌اند.

در این فیلم برای نخستین بار شهاب حسینی و پرویز پرستویی کنار هم بازی می‌کنند که شهاب حسینی در نقش مکمل و پرویز پرستویی در نقش حضور دارند. فیلم سینمایی «من و زیبا» هشتمین فیلم بلند سینمایی فریدون حسن‌پور است و این کارگردان تجربه‌های فیلم‌های نشانی و وقتی همه خواب بودند را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/