پانته بهرام در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین درباره ویژگی های نقش اش در فیلم روز روشن گفت: من شرافت فیلمنامه و کارگردان را دوست داشتم و به خاطر همین موضوع تمام تلاشم را کردم که بهترین گروه ممکن را کنار هم جمع کنم تا یک کارگردان اولی بتواند در مسیرش با این متن خوب بیشتر بدرخشد و بتواند یک کار استثتایی ارائه دهد.

بهرام ادامه داد: این فیلم بدون هیچ شعار زدگی به راحتی مسائل روز جامعه را واکاوی می کند و یک آینه جلوی ما ایرانی ها گرفته است و به ما می گوید اگر بد هستیم و جامعه به اینجا رسیده است دنبال چرا و چطور نگردیم که این خود ما هستیم که به مشکلات بیشتر دامن می زنیم و این مضمون به خوبی در فیلم گفته شده است.

بازیگر فیلم "روز روشن" اضافه کرد: دلم می خواهد داد بزنم و بگویم: زنده باد سینمای مستقل ایران که در این شرایط سخت و نفس گیر هنوز روی پا است و نفس می کشد. روزی که این متن به ما رسید به ما گفتند که بضاعت ما همین قدر است و بیشتر از این هم پول و سرمایه نداریم و هیچ کمکی از جایی نمی توانم بگیرم، این اتفاق باعث شد که من و مهران احمدی به تکاپو بیفتیم و دنبال سرمایه گذار باشیم که این فیلمنامه مستقل حیف و نابود نشود. سینما مستقل نفس می کشد در این روزهای سخت و این ارزشمند است برای من.

پایان پیام//