به گزارش هنرآنلاین، این ایران‌شناس که از مدتی پیش به‌دلیل بیماری سرطان در بیمارستان "نمازی" شیراز بستری بود، در سن 76 سالگی در این بیمارستان درگذشت.

دکتر صداقت‌کیش در سال 1315 در شهر آباده استان فارس متولد شده بود. او که به‌عنوان چهره‌ی ماندگار این استان در سال 1384 معرفی شد، حدود 50 کتاب در حوزه‌های ایران‌شناسی و فارس‌شناسی داشت و بیش از 200 مقاله در این زمینه‌ها از او منتشر شده است. صداقت‌کیش مدرک دکتری خود را از آکادمی علوم تاجیکستان گرفته بود.

پیکر مرحوم جمشید صداقت‌کیش - پژوهشگر پیشکسوت - که ساعت 17 عصر روز گذشته (12 بهمن) به دلیل بیماری سرطان در بیمارستان "نمازی" شیراز درگذشت، ساعت 9 صبح روز یک‌شنبه 15 بهمن ماه از مقابل تالار حافظ در شیراز تشییع می‌شود.

دکتر جمشید صداقت‌کیش در سال 1315 در شهر آباده استان فارس متولد شده بود. او که به‌عنوان چهره‌ی ماندگار این استان در سال 1384 معرفی شد، حدود 50 کتاب در حوزه‌های ایران‌شناسی و فارس‌شناسی داشت و بیش از 200 مقاله در این زمینه‌ها از او منتشر شده است. صداقت‌کیش مدرک دکتری خود را از آکادمی علوم تاجیکستان گرفته بود.

این ایران‌شناس که از مدتی پیش از بیماری سرطان رنج می‌برد، عصر روز گذشته در سن 76 سالگی درگذشت.

هنوز زمان برگزاری مراسم‌ یادبود دکتر صداقت‌کیش در استان فارس یا تهران مشخص نشده است، پس از اعلام زمان برگزاری مراسم‌ اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/31