به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، ولگر شوندورف، متولد روز 31 ماه مارس سال 1939 میلادی در برلین است. او از اعضاء برجسته سینمای نوین آلمان است که بزرگانی مثل ورنر هرتزوک، ویم وندرس و رینر ورنر فاسبیندر در اواخر دهه60 و اوایل دهه 70 میلادی عضو آن بودند. شوندورف در سال 1979 میلادی نخل طلای کن و جایزه اسکار را برای فیلم "طبل حلبی" که بر مبنای رمان مشهور برنده جایزه نوبل گونتر گراس ساخته بود، به ‌دست آورد.

بنابر این گزارش، درام تاریخی جنگی "آرامش در دریا" که به زبان فرانسوی ساخته شده، محصول مشترک فرانسه و آلمان در سال 2011 میلادی است و داستان آن 18 ماه پس از اشغال فرانسه توسط نیرو‌های ارتش آلمان اتفاق می‌افتد. قصه فیلم از جایی آغاز می‌شود که یک افسر آلمانی در دفتر کارش توسط یکی از اعضاء جوان نیروی مقاوت کشته می‌شود.

در فیلم 91 دقیقه‌ای "آرامش در دریا" که در بخش پانورامای فستیوال فیلم برلین در سال 2012 میلادی به نمایش درآمده است، لئو پل سلمین، مارک باربه، مارتین لویزیلون، اولریک متس، جین مارک رولت و فیلیپه رسیمونت به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند.

همچنین برونو کولیس ساخت موسیقی و سوزان هارت من کار تدوین این فیلم را برعهده داشتند.

گفتنی است، در بخش جام جهان‌نما فیلم‌های سینمایی "قاعده تصادف"، "آسمان زرد کم‌عمق"، "برلین منفی هفت" با 13 فیلم خارجی از کشورهایی همچون؛ چین، آمریکا، فرانسه، روسیه، آلمان، استرالیا،‌ کره جنوبی، بلژیک، اوکراین، هند، ژاپن، انگلستان، کنیا و لوگزامبورک به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/