به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، نشست رسانه ای سید احمد میر اعلایی مدیر عمال بنیاد سینمایی فارابی ، حسن نجاریان قائم مقام منیاد سینمایی فارابی و جعفر گودرزی مدیر روابط عمومی فارابی صبح امروز سه شنبه 3 آبان ماه در سالن اجتماعات فارابی برگزار شد.

در ابتدا جعفر گودرزی با اشاره به سیاست های حمایتی از تولید فیلم در فارابی تاکید کرد : عقد اخوت ما با فیلم نامه است و وظیفه بنیاد سینمایی فارابی حمایت از تولید فیلم های سینمایی است.

در بخش دیگر نشست احمد میر علایی با اشاره به تلاشش برای خدمت در سینمای ایران افزود : در این زمینه تلاش کردیم کارنامه آبرومندی داشته باشیم و فارابی را تبدیل به محل امنی برای سینماگران کنیم ، بودجه سینما متعلق به همه اهالی سینما است . میر اعلایی در مورد شایعاتی که پیرامون اختلافش با معاونت امور سینمایی وجود داد گفت : با جواد شمقدری دوست و رفیق هستم . البته هیچ وقت فارابی را با دوستی مقایسه نمی کنم. تا زمانی در بنیاد سینمایی فارابی هستم که بتوانم به سینما کمک کنم . به هرحال در برخی از تصمیمات با جواد شمقدری اختلاف نظرها و بحث هایی داریم که امر طبیعی محسوب می شود،یکی از نکاتی که باعث ماندگاریم در فارابی شده است اخلاق و خلق و خوی پسندیده سید محمد حسینی وزیر ارشاد است.

میر علایی با تاکید بررونق دوباره سینمای کودک در زمان مدیریتش افزود : کارنامه بنیاد سینمایی فارابی در این دو ساله اخیر درحوزه کودک به تصدیق خیلی از آمارهای داخلی و خارجی مثل یونیسف بی نظیر بوده است و بحثی که درمورد بودجه های نجومی فیلم های فاخر این روزها مطرح می شود بی اساس است و فیلم فاخر از نظر فارابی فیلمی است که با بودجه مناسب تولید وبرای سینمای ایران در داخل و خارج از کشور افتخارآفرین باشد.

انتهای پیام/