به گزارش هنرآنلاین، سید عزت‌الله ضرغامی، رییس سازمان صداوسیما از فرستنده تلویزیونی زیبا کنار بازدید کرد، هم زمان با این بازدید پنج شهر گیلان تحت پوشش پخش دیجیتال برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال قرار گرفتند.

شهرهای تالش، رودبار، املش، لنگرود و آستارا، پنج شهرستانی هستند که از این پس 18 شبکه تلویزیونی و 11 کانال رادیویی صداوسیما را دیجیتالی دریافت می‌کنند.

رییس رسانه ملی در این بازدید با بیان اینکه اولویت نخست رسانه ملی گسترش سیگنال‌رسانی دیجیتال در سراسر کشور است، گفت: تلاش داریم متناسب با اعتبارات و برخورداری از توانمندی‌های داخل کشور، به تدریج تمام مناطق کشور را تحت پوشش پخش دیجیتالی قرار دهیم.

رییس سازمان صداوسیما گفت: از زمانی که حساسیت های دنیای غرب به سرکردگی امریکا نسبت به رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران بیشتر شده، تعداد مخاطبان و علاقه مندان به شبکه ها و برنامه های برون مرزی کشور نیز در مناطق مختلف جهان افزایش یافته است.

رییس رسانه ملی همچنین تحریم صداوسیما را نشانه‌ی توانمندی ایران در عرصه‌ی جنگ رسانه‌یی عنوان کرد و گفت: اعمال فشار دنیای استکبار بر موءسسات ماهواره‌یی نشانه‌ی درماندگی آنان در مقابل حقیقت است و آزادی بیان و حقوق بشر غربی ها را به استهزاء می‌گیرد.

محسن نصرپور، مدیر کل صداوسیمای گیلان نیز دراین بازدید با اشاره به وضعیت فرستنده های گیلان گفت: در حال حاضر 80 درصد جمعیت شهری گیلان معادل 65 درصد کل جمعیت استان تحت پوشش پخش دیجیتالی برنامه های صداوسیما قرار گرفته اند.

مدیرکل صداوسیمای گیلان افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان استان و سازمان صدا و سیما بتوانیم تمام استان را تحت پوشش این فرستنده ها قرار دهیم.

انتهای پیام/