به گزارش هنرآنلاین، رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر قزوین با اعلام این خبر گفت: سومین هفته عکس استان با 2 موضوع پرتره محیطی (با رویکرد مستند و هنری) و بخش ویژه سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت "فرهنگ کار جمعی در ایران" و "رعایت حقوق متقابل اجتماعی" در این استان برگزار می شود و شرکت در این مسابقه فقط برای عکاسان قزوینی آزاد می باشد.

امیرملاحسنی افزود: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر 5 قطعه تک عکس و یک مجموعه عکس (2 تا 15 عکسی) رنگی یا سیاه و سفید (در هر بخش) را به دبیرخانه هفته عکس ارسال کند و از میان مجموعه عکس‌های پذیرفته نشده هیچ تک عکسی از طرف هیات داوران برای نمایشگاه انتخاب نخواهد شد و در صورت چاپ کتاب یک جلد از آن به کلیه عکاسان راه یافته اهدا می گردد و به کلیه عکاسانی که آثارشان پذیرفته شده است گواهی شرکت نیز اهدا می شود.

این مسئول توصیه کرد عکاسان ساکن قزوین برای پیشگیری از صدمات احتمالی ناشی از حمل پستی CD آثار خود را به طور مستقیم به دبیرخانه هفته عکس تحویل دهند.

ملاحسنی اظهار داشت: آخرین مهلت تحویل آثار به دبیرخانه هفته عکس شنبه 21 بهمن سال جاری، گزینش و داوری عکس‌ها 28 بهمن، افتتاحیه و نمایش عکس‌های پذیرفته شده 1 لغایت 10اسفند می باشد و اختتامیه و اهداء جوایز نبز 4 اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که "پیمان هوشمندزاده" ، "عباس کوثری" و" بهروز مهری" هیات داوران دومین هفته عکس استان قزوین می باشند، گفت: در مراسم اختتامیه دومین هفته عکس استان قزوین به نفر اول، تندیس هفته عکس، لوح افتخار به همراه هفت میلیون ریال،نفر دوم، تندیس هفته عکس، لوح افتخار به همراه پنج میلیون ریال،نفر سوم، تندیس هفته عکس ،لوح افتخار به همراه چهار میلیون ریال و برگزیده ویژه هیات داوران، تندیس هفته عکس، لوح افتخار به همراه سه میلیون ریال اهدا خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در فراخوان دومین هفته عکس استان قزوین می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه قزوین، خیابان نادری شمالی، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر قزوین ارسال کنند و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با تلفکس: 3343006 تماس بگیرند.

انتهای پیام/38