کاوه مهدوی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: نمایش به بررسی ماهیت فحش و نقد آن می‌پردازد، و قصه یک راوی است که این مسئله را نقد می‌کند وخودش درگیر فحش و کتک می‌شود و در نهایت داستان با یک شبه تراژدی تمام می‌شود. به این موضوع کمتر پرداخته شده است در صورتی که یکی از معضلات اجتماعی است.

مهدوی که با نمایش "آبی‌گونه" در جشنواره سال گذشته حضور داشت عنوان کرد: این نمایش شامل 7 اپیزود است و نمایشی مدرن که بر اساس شیوه‌های نمایش ایرانی اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال از لحاظ پرداخت هزینه به گروه‌ها جشنواره خوب برگزار شد و قبل از شروع اجرا 80 درصد مبالغ را دریافت کردیم.

این کارگردان تئاتر با اشاره به فرصتی که جشنواره امسال به جوان‌ها داده است گفت: فرصتی که از سوی جشنواره امسال در اختیار جوان‌ها قرار داده شده است مغتنم بوده و جوان‌ها باید از این فرصت برای ارزیابی خود استفاده کنند.

مهدوی عنوان کرد: جشنواره فرصتی برای استفاده، ارزیابی و تفکیک ایده‌های هنری است.

وی یکی از انگیزه‌های خود از حضور در جشنواره را اجرای عمومی اثرش دانست و گفت: در این نمایش 14 بازیگر فعال در صحنه و 6 نوازنده گروه را همراهی می‌کنند، از جمله بازیگران نمایش رامین ناصر نصیر، امیرکربلایی‌زاده، فرامرز قلیچ خانی، محمد بهرامی، روزبه اختری، معصومه شیخ‌زاده و علی نجفی زاده هستند.

نمایش "نقد و بررسی فحش و کتک با نگاهی به اینجا تا اونجا" به کارگردانی کاوه مهدوی در دو نوبت 16 و 18 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر در بخش تئاتر ایران جشنواره تئاتر فجر امروز 3 بهمن به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/54/53