به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، این کنسرت پنجم و ششم بهمن، در تالار مهر اهواز برگزار می‌شود و هنرمندانی چون علی قمصری، پویا سرایی، مصباح قمصری، سامان صمیمی و ذکریا یوسفی علی‌رضا قربانی را در این کنسرت همراهی می‌کنند.

به گفته حمیدرضا خجندی، مدیر شرکت فرهنگی و هنری آوای آیین (شرکت برگزار کننده این کنسرت)، برای تهیه و اجرای این کنسرت از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و شهرستان اهواز مجوزهای لازم اخذ شده است.

علیرضا قربانی را با خوانندگی تیتراژ سریال های تلویزیونی ای چون "کیف انگلیسی"، "شب دهم"، "مدار صفر درجه"، "وضعیت سفید"، "روشنتر از خاموشی(ملاصدرا)" و غیره می‌شناسیم.

به تازگی نیز آلبوم "حریق خزان" از این خواننده روانه بازار موسیقی شد که این اثر ارکسترال و ملودی محور شامل هفت قطعه به نام های حریق خزان، ارغــوان، بی قرار، دلی در آتش، آخرین جرعه این جام، خاطرات و زندگی و رنگ است. این آثار بر اساس اشعاری از زنده یادان فریدون مشیری، مهدی اخوان ثالث و دکتر شفیعی کدکنی و هوشنگ ابتهاج ساخته شده اند.

این کنسرت از ساعت 19 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه روزهای پنجم و ششم بهمن 91 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت کنسرت به شماره تلفن‌های 06114445926، 06114445917 و 09167419464 دبیرخانه و روابط عمومی کنسرت تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/38