به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر با حضور حمید شاه‌آبادی؛ معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی عصر دوشنبه 2 بهمن 1391 در گالری ابوالفضل عالی و گالری شماره یک حوزه هنری افتتاح شد.

در این مراسم معاون هنری وزیر ارشاد ضمن بازدید از عکس ها و پوستر های نمایشگاه در سخنانی کوتاه به بیان ویژگی های سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر پرداخت و گفت: جشنواره امسال تلاش دارد تا قدرت تمام کار خود را آغاز کند. امسال چه در بخش بین الملل و چه در بخش داخلی شاهد حضور گروه های قدرتمندی هستیم که موجب رونق جشنواره هستند.

وی در ادامه گفت: آنچه مسلم است برگزاری چنین نمایشگاهی از پوسترها و عکس های تئاتر در ابتدای جشنواره نشان از حضور همه جانبه اهالی هنر در جشنواره امسال است و امیدواریم همین همدلی ها موجب پر باری جشنواره شود.

این نمایشگاه شامل 46 قطعه عکس و 67 قطعه پوستر برگزیده تئاتر محسوب می‌شود که همزمان با شروع نمایش‌های صحنه‌ای در گالری ابوالفضل عالی و گالری شماره یک حوزه هنری برپا می‌شود.

همچنین این آثار، به صورت گرافیک محیطی،‌ در محوطه باز تئاتر شهر در همین ایام، قابل مشاهده است. همه این آثار به صورت کتابی چاپ و در ایام جشنواره بین هنرمندان عکاس و طراحان پوستر توزیع می شود.

امسال چهارمین نمایشگاه پوستر و پنجمین نمایشگاه عکس تئاتر ایران در ایام جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 42