علی عطشانی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: "آقای الف" مراحل فنی اش طی شده و به دفتر جشنواره فیلم فجر تحویل داده شده است. ما فیلم را در سالن ایوان شمس روی پرده دیدیم و نسخه ای که ارائه شده است از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد و فابل رقابت با نسخه های خارجی است و منتظر این هستیم که ببینیم مردم چه واکنشی نشان خواهند داد.

عطشانی درباره ایده اولیه "آقای الف" اضافه کرد: این فیلم اولین فیلم سه بعدی سینمای ایران است و قدم گذاشتن در این مسیر با دشواری ها و مشکلات فراوانی همراه بوده است. هزینه هایی که برای تولید این فیلم در نظر گرفته شده است دو برابر یک فیلم معمولی بوده است. من در فیلم قبلی ام "شش نفر زیرباران" یک سری صحنه های سه بعدی گرفته بودم و دغدغه این را داشتم که روزی یک فیلم سینمایی سه بعدی کار کنم.

علی عطشانی تصریح کرد: "آقای الف" را با هزینه های زیادی تولید کردیم و این راه را هموار که تا فیلم های سه بعدی دیگری در سینمای ایران ساخته شود. خستگی گروه "آقای الف" زمانی در می رود که بهترین نمره را از مردم بگیرند و با استقبال آنها روبرو شوند.

عطشانی درباره فیلم تازه اش گفت: منتظر پروانه ساخت "شیطان شلوار لی می پوشد" هستم و زمانی که پروانه بگیرم این فیلم را شروع خواهم کرد.