به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، حسینی درباره «هفت دریا شبنمی» گفت: این نمایش براساس یک قصه عامیانه در خراسان شکل گرفته است؛ و روایت گر ساخته شدن مسجد گوهرشاد توسط گوهرشادبیگم است.

وی افزود: با توجه به اینکه ما ساکن خراسان هستیم و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) زندگی می کنیم، بررسی مسائلی را که در ارتباط با این امام بزرگوار است و اجرای کارهایی را که در ارتباط با مسائل رضوی است را انجام وظیفه می دانیم این یکی از دغدغه های من برای اجرای این نمایش بود. متن آقای تشکر نیز به نحو بسیار شایسته ای این داستان را روایت می کند.

کارگردان نمایش«هفت دریا شبنمی» در رابطه با ساختار این اثر افزود: این نمایش دارای ساختار اتیک است و شامل دوازده صحنه است. حسینی ویژگی اصلی این نمایش را رضوی بودن و پرداختن به این امر دانست و بیان کرد: در بین نمایش های جشنواره فجر که به موضوعات گوناگونی می پردازند بودن نمایشی با این مضمون و محتوا منحصر به فرد است.

سعید صادقی، پرویز گلکار،غلام رضا عارف نژاد، کریم جشنی و ندا کوهی بازیگران نمایش«هفت دریا شبنمی» هستند. این نمایش پنجم بهمن ماه در تالار وحدت تهران ساعت 6 و 8.5 به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/