به گزارش هنرآنلاین؛ مهدی رضایی‌مهر ریاست انجمن عکاسان قم در خصوص برگزاری این دوره از دوسالانه اظهار داشت: با توجه به بحث شناخت و طبقه بندی استعدادهای نهفته‌ای که در منطقه استانی قم نسبت به هنر عکاسی وجود دارد، دبیرخانه هفتمین دوسالانه عکس استان قم طی جلسات کارشناسی که داشته، تلاش نموده است تا با تعیین هیاتی از داوران استانی و کشوری شرایطی را فراهم آورد تا بالاترین سطح رضایت مندی را در شرکت کنندگان ایجاد کند.

رضایی مهر ضمن اعلام موضوع آزاد برای شرکت حداکثری عکاسان و علاقه مندان استان، رویکرد مستنداجتماعی و خلاق را در صدر نگاه مطلوب دبیرخانه عنوان کرد.

رئیس انجمن عکاسان قم درمورد انتخاب شورای ارزیابی و داوری این دوسالانه هم اشاره کرد: سعی در ترکیبی نو در معرفی داوران داشتیم تا گروهی متخصص و همچنین از طیف‌های گوناگونی از نگاه‌ها را گرد هم آوریم تا ضمن به دست آوردن یک جلسه داوری متمرکز و گفت وگو ساز، از نتایج این تنوع در نمایشگاه عکس‌های راه یافته نیز بتوانیم بهرمند شویم.

این در حالی است که محمدمهدی رحیمیان و مهدی سروری به عنوان دو داور و کارشناس مدعو از خارج از استان و محمدرضا بهشتی منفرد، ابراهیم سلیمانی، مجید ایرانی را به عنوان عکاس و کارشناسان استان به گروه داوری هفتمین دوسالانه عکس استان قم دعوت کردیم.

مهدی رضایی مهر ضمن معرفی " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) به عنوان حامی رسانه این دوسالانه، آخرین مهلت شرکت در این دوسالانه را 5 بهمن ماه جاری اعلام کرد و افزود: برنامه‌ریزی دبیرخانه به شکلی است که با نظم اجرایی روز شنبه 14 بهمن ماه جاری را به امید خدا برای روز داوری عکس‌های رسیده به دبیرخانه در نظر گرفته‌ایم.

هفتمین دوسالانه عکس استان قم به همت انجمن عکاسان قم و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/31/32