به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، علی‌اکبرزاده در سال 1988 میلادی در رشته کارگردانی از دانشگاه دولتی فرهنگ و هنر آذربایجان فارغ‌التحصیل شده است. او آثار نویسندگانی همچون تنسی ویلیامز و ژان پل سارتر را به روی صحنه برده است. در سال 2003 میلادی عنوان هنرمند افتخاری در جمهوری نخجوان از وی تقدیر شد.

بنابر این گزارش، نمایش 120 دقیقه‌ای "زنی که زیر قطار افتاد" این نمایش سرنوشت یک هنرپیشه پیر را روایت می‌کند که همه عمر خود را وقف صحنه کرده است. هنگامی‌که در اوج محبوبیت بود، توجه، عشق و تحسین مردم را به خود جلب کرد. اما امروز به دست فراموشی سپرده شده است و او را کنار گاشته‌اند. داستان در یک ایستگاه قطار رخ می‌دهد که مامن افراد بی‌خانمان است. افرادی که او را می‌شناسد با دیدنش در ایستگاه شگفت زده می‌شوند. او در اینجا با مردی آشنا می‌شود که موقعیت والایی در گذشته داشته اما اکنون همه چیز خود را از دست داده است. در پایان روشن می‌شود که اینجا ایستگاه قطار نیست و...

کماله حسین اوا، جعفر نامیق کمال، پرویز باقیراُف، هجران نصیروا، رشاد بختیار اُف، الناز قارااُف، کاظم عبدالله‌اف، شهلا اسماعیل‌اوا، یادار کریم‌اُف و دلبر اسماعیل‌ اُف بازیگران نمایش "زنی که زیر قطار افتاد" هستند.

لازم به یادآوری است، نمایش‌های "زنده به گور"، "نورهای هزاران ساله"، "سه نسخه از یک قتل مرموز"، "ناامیدی در اداره پست" و "فاجعه و قتل" از دیگر آثار نمایشی مهربان علی‌اکبرزاده هستند که پیش از این روی صحنه برده است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: ناظیم بی‌کیشی‌اُف طراح صحنه و لباس، وقار جمال‌زاده موسیقی و طراح حرکت، ناتوان رحیم‌اوا طراح گریم، حمید کاظم‌زاده مسئول صدا و رافائل حسن‌اُف مسئول نور.

انتهای پیام/