به گزارش هنرآنلاین، حمد گلچین، رئیس اداره هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل ارشاد گلستان گفت: جشنواره فیلم نماز و نیایش برای سومین سال متوالی همزمان با 30 استان کشور (2 تا 5 بهمن) به میزبانی استان گلستان نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان استان و آموزش و پرورش گلستان در مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان ها برگزار می شود، افزود: این جشنواره در گرگان نیز، در روز سه شنبه (3 بهمن) در سالن حکمت آموزش و پرورش شهرستان گرگان، چهارشنبه (4 بهمن) در تالارفخرالدین اسعدگرگانی و 8 مدرسه منتخب مقطع راهنمایی و متوسطه شهرستان گرگان برگزار می شود.

گلچین از ارسال 94 فیلم از سوی دبیرخانه پنجمین جشنواره سراسری فیلم نماز و نیایش در قم به استان خبر داد و تصریح کرد: قالب این فیلم ها، کوتاه، مستند و انیمیشن است که همزمان با سراسر کشور در استان اکران می شوند.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: تبیین نقش نماز و نیایش در زندگی فردی و اجتماعی افراد و زمینه سازی جهت نقش آفرینی هنر سینما در مقوله نماز و نیایش از اهداف پنجمین جشنواره سراسری فیلم نماز و نیایش در استان است.

انتهای پیام/38