به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، اجراهای بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر با اجرای 14 نمایش در روز دوم (3بهمن) ادامه پیدا می‌کند، در تالارهای مجموعه تئاتر شهر نمایش‌های زیر اجرا می‌شوند:

تالار اصلی ساعت 19 میزبان نمایش "ترن" به کارگردانی نیما دهقان خواهد بود، نمایش "سی و سه" کار تینو صالحی در دو نوبت 18 و 20:30 در تالار چهارسو به روی صحنه می‌رود. "طوفان" نمایشی است که به کارگردانی آرش دادگر در تالار قشقایی ساعت 17 و 19:30 اجرا می‌شود. تالار سایه میزبان نمایش "سایه‌ها و باد" به کارگردانیفریدون ولایی در دو نوبت 16:30 و 18:30 خواهد بود و نمایش "نقد و بررسی فحش و کتک با نگاهی به اونجا تا اینجا" کارکاوه مهدوی در دو نوبت 16 و 18 در کارگاه نمایش به روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه سنگلج میزبام نمایش "میمومانیا" به کارگردانی آرا هاروتونیان از ارمنستان در دو نوبت 18 و 20:30 در بخش مسابقه تئاتر بین‌الملل خواهد بود.

نمایش "باد شیشه را می‌لرزاند" به کارگردانی امیر دلفانی از خرم آباد در بخش ویژه ساعت 16:30 و 18:30 در خانه نمایش به روی صحنه می‌رود.

""شاهزاده و شهسوار" کار مریم معترف نیز عنوان نمایشی است که در تماشاخانه ایرانشهر تالار سمندریان در بخش ویژه ساعت 17 و 20 اجرا می‌شود.

در تالار انتظامی خانه هنرمندان نمایش "تو هرگز نخواهی گشت" به کارگردانی سامان خلیلیان در دو نوبت 17 و 19:30 به روی صحنه می‌رود.

"پشت بوم" کار رهام مخدومی اثر نمایشی دیگری است که در تماشاخانه مهر حوزه هنری در بخش ویژه جشنواره ساعت 18 اجرا می‌شود.

تالار فردوسی میزبان "اپرای عروسکی حافظ" کار بهروز غریب‌پور در بخش ویژه جشنواره ساعت 19 خواهد بود.

"سردار مهر و ماه" به کارگردانی حسین پارسایی در تالار وحدت و بخش ویژه ساعت 19 به روی صحنه می‌رود.

تالار هنر نیز نمایش "بخش شماره 6" به کارگردانی پیمان کریمی از اصفهان در بخش تئاتر مناطق جشنواره ساعت 17 و 19 به روی صحنه می‌رود.

در بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی محوطه تئاترشهر میزبان "آفساید" به کارگردانی آزاده کمال بروجردی از اصفهان ساعت 16:15، "مترسک" کار حسین عباس‌زاده از بیرجند ساعت 17 و در بوستان باغ هنر "مدار 92" به کارگردانی روح الله سنایی از ورامین ساعت 16، "سکان در دست بچه‌ها کار علی نوریان از هشتگرد ساعت 18 در پارکینگ تالار وحدت اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/54/53