به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، نمایش 70 دقیقه‌ای "طوفان"، نمایشی جذاب و با نشاط است که با شعر و طنز به شرح وقایع جزیره پروسیه رو شکسپیر می‌پردازد؛ در میان کشتی خرابه‌ها، عشق، خیانت و جادو.

بنابر این گزارش، نمایش "طوفان" با الهام از این عبارت که "ما از جنس رویا هستیم"، داستانی است که در آن جادو با زندگی آدم‌ها و معیارهایی چون سرنوشت و جستجوی نیکی تلفیق شده است.

گروه "تئاترودآلماویوا" در این اثر نمایشی برداشتی شعرگونه همراه با شوخ‌طبعی را در فضایی سحرآمیز و خیره‌کننده (همراه با صورتک‌های کمدیادلارته ساخت بارلوچی و نیز بازیگرانی جوان و با تجربه) از این اثر ارائه می‌دهد.

ماسیمو بارباگلی، آندریا دونینی، سیمونه ماگری، پیر فرانسیسکو مینوچی، گیوسیپه آرمانی، النورا دابوات، ویتوریا ساموری، الیزابتا بیانچی، سوفیا بوسیا، دوچیو بارلوچی، لورلا سرنی، لورنزو کاستاگنولی و کلوریا مانفرینی بازیگران نمایش "طوفان" هستند.

دیگر عوامل نمایش "طوفان" عبارتند از: لاپو اسکوتی طراح صحنه، ماریلو ساسو طراح لباس، لورنزو کاستاگونی طراح نور، الئونورا دابوات طراح حرکت، دوچیو بارلوچی طراح صورتک و لورنزو کاستاگنولی مسئول صدا.