به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین؛یازدهمین همایش و جشنواره بین المللی تخصصی هنر عکاسی و تصویربرداری و دوربین های دیجیتال و تجهیزات و صنایع وابسته IRAN D.I.F که در بین سایر نمایشگاهها تخصصی در ایران مقامی را به خود اختصاص داده است، 31 اردیبهشت تا سوم خرداد با حضور 70 نمایندگی داخلی و خارجی از 20 کشور در بزرگترین سالن نمایشگاهی ایران در سایت مصلای بزرگ امام خمینی (ره)برگزار خواهد شد.

مهمترین و تخصصی ترین نمایشگاه تجهیزات و لوازم عکاسی و تصویربرداری که نخستین بار در سال 1383 در کشور ایران شکل گرفت . به زودی پس از گذشت 11 سال از تولدش جدیدترین نوآوری های این صنعت را برای چهاردهمین دوره همزمان با نمایشگاه عکس در معرض دید و قضاوت عموم قرار خواهد داد .

این جشنواره، محل نمایش آخرین نوآوریها و دستاوردها در زمینه های دوربین های عکاسی و تصویربرداری آماتور و حرفه ای ، قطعات و لوازم انواع دوربین ، آخرین تکنولوژی لوازم فیلم سازی ، تصویربرداری و نورپردازی و نرم افزارهای مربوطه ، انتقال اطلاعات ، تکنولوژی سمعی بصری ، خدمات و تجهیزات لابراتوار ، سیستم های کنترل ، تجهیزات عکسبرداری و تصویربرداری متحرک ، تجهیزات استودیو های عکاسی ، چاپ عکس در قطعات بزرگ و ماشین آلات چاپ عکس است.

هدف از برگزاری این جشنواره تبادل اطلاعات و آشنایی هرچه بیشتر صاحبان صنایع ، تجار و متخصصین و علاقمندان با آخرین دستاوردهای صنعت تصویربرداری می باشد که با حمایت اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و بلژیک برگزار می شود.

بازدیدکنندگان از این جشنواره می توانند با دریافت آموزش های علمی و عملی رایگان در کلاس های آموزش تخصصی عکاسی ، سمینارهای تخصصی ، کارگاههای آموزشی جهت آماتورها مشارکت نموده و از برنامه های جنبی این جشنواره شامل ارائه خدمات آموزشی و تعمیر و سرویس رایگان انواع دوربین عکاسی و تصویربرداری بهره مند شوند .

در این جشنواره گالری عکس عکاس ایران نیز برپا می شود.

بازدید ویژه متخصصین از ساعت 12 الی 14 و بازدید ویژه عموم از ساعت 14 الی 20 است.

انتهای پیام/32/31