به گزارش هنرآنلاین، سومین کنفرانس بین المللی هالیوودیسم امروز با حضور دکتر غلامرضا منتظمی رئیس کنفرانس و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و اهالی رسانه در موسسه رسانه های تصویری برگزار شد. بنابراین گزارش،‌ در این مراسم یزدان عشیری گفت: جشنواره فجر امسال با مساعدت فعالان حوزه پشت سر گذاشته شده است و ما با غنای آثار روبرو هستیم؛ در هشت روز آینده نیز نشست خبری جشنواره فیلم فجر را برگزار می‌کنیم. وی ادامه داد: سال قبل دیدیم که فیلم‌های ضد اسلامی با هدف تخریب چهره‌های اسلام ساخته شد در چنین وضعیتی کنفرانس بستر پژوهی مطالعات سینما می‌تواند به جشنواره فیلم فجر کمک کند. جشنواره دغدغه بیداری اسلامی و نگاه به اسلام را دارد و هالیوود به شدت در حال تخریب اسلام و چهره‌های اسلامی است.

همچنین غلامرضا منتظمی رئیس کنفرانس هالیوودی و سینما نیز در این مراسم تصریح کرد: این کنفرانس سومین دوره‌اش را با تعداد بیشتری از شرکت کنندگان برگزار می‌کند که خود این هم به تحولات امروز جهان برمی‌گردد.

وی افزود: در سیصدسال گذشته این اولین تمدن غیر دینی است که در جهان مسلط شده است و این حادثه‌ای است که جهان با آن مواجه است. مصیبت بعدی این است که صهیونیسم کنترل غرب را بر دست گرفته و این حرکتی است که انسان امروز با آن مواجه است. هالیوود بخش کوچکی از این رسانه صهیونیست است این سیطره واکنش ایران و با ایستادگی ادامه پیدا کرده است. همیشه غرب تحت روشن فکری جریان صهیونیست بوده است و روشن فکری غرب گسترش پیدا کرده است. وی اظهار داشت: در سال دوم این کنفرانس نظریه‌پردازان مهمی در حوزه‌های مختلف نظر دادند و امسال هم نظریه‌پردازان قوی‌تر و بزرگتری به این کنفرانس خواهند آمد. هیچ کدام از این افکار و شخصیت‌ها که آینده جهان را تحت تاثیر قرار خواهند دارد، تحت رهبری رهبران اسلامی قرار نگرفته‌اند. هنرمندان ما توجه داشته باشند که چه چیزی در حال سیطره‌ جهان است. وی گفت: روشنفکر غربی در جهت مصالح ملی و منافع خود حرکت کرده است. امروز با جریان فکری و هنری جدیدی در غرب تحت تاثیر قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد مبارزه متفکرانی هستیم که در اروپا و آمریکا با صهیونیست مبارزه می‌کنند، ادامه داد: حضور این افراد اعم از 40نفر از این نظریه پردازان و منتقدان که 20 نفر از آنان آمریکایی هستند امر بسیار خوبی خواهد بود. رئیس کنفرانس بین المللی هالیوودی و سینما بیان کرد: مشکلی که ما داریم این است که هنرمندان ما دید دیگری دارند. ما تحت تاثیر چه جریانی هستیم؟ شبکه من و تو با قدرت تخریبی بسیار بالایی طراحی شده است و ما تحت تاثیر چنین لجستیک و جنگ نرمی هستیم که در حال حاضر روی نسل جوان ما کار می کنند.

به گزارش فارس،‌ سومین کنفرانس بین المللی هالیوودیسم طی روزهای 14 لغایت 18 بهمن ماه با حضور سینماگران، هنرمندان، منتقدان و صاحبنظران داخلی و خارجی در هتل آزادی تهران برگزار خواهد شد.

موضوعات این کنفرانس به شرح زیر است: هدف از تولید فیلم های ضد ایرانی و ضد اسلامی -راهکارهای مقابله با سینمای سلطه -سینمای هالیوود و صهیونیست

1- اقتصاد هالیوود: بررسی جریان پول در صنعت فیلم هالیوود هالیوود و قدرت اقتصادی آن درجهت اهداف غیر اخلاقی

2- هالیوود وارزش های انسانی دارونیست و لیورالیست سوءاستفاده از زنان و عدم همخوانی آن با ارزشها ی خانواده هالیوود وخانواده

به انحراف کشاندن هویت انسانی و ارزشهای دینی انسانیت زدایی از روابط و اخلاق زدایی از زندگی انسان

4- هالیوود و گسترش خشونت خشونت مدرن و تروریست تحریک برخورد میان ادیان و ملت‌ها

5- آینده جهان از نگاه هالیوود هالیوود و آخر زمان برداشت‌های متفاوت از آینده و جهان

6- بحث درباره تولیدات سینمایی ایران هراسی در هالیوود