به گزارش هنرآنلاین؛ "نقطه امن" آثاری را به نمایش می‌گذارد که برگرفته از ذهنیت زنانه خالق خود است. این هنرمند پیش ازاین نیز نمایشگاهی با عنوان ژرفای ناخودآگاه زنانه برگزار کرده است.

هدا حدادی درباره آثاراین هنرمند نوشته است: "کلاژهجوم اتفاق‌های پیش بینی نشده است. اتفاق‌هایی با رنگ‌های کوبنده پریشان در آثار مرجان ثابتی ایجاد کرده‌اند. "

هر چند این اتفاق ها در نهایت هدفمند شده‌اند و جای خود را دربطن تصویرولابه لای رنگ های نه چندان اندک کار پیدا کرده‌اند و خوش نشسته‌اند اما درهیچ حالتی استقلال و ماهیت کلاژ بودن خود را از دست نداده‌اند.

این کلاژها به وضوح در بیان تکه‌ای از حس ها و حرف‌های رنگین مرجان ثابتی دویده‌اند و او نیز تلاشی برای رام کردن و سنباده زدن این ناگهانی نکرده است. گویا اجازه داده تا این شتک‌های کاغذی، یک کلام و بی پرده، حرف‌های خویش را باز بگویند.

آثار مرجان ثابتی روایتگرند. روایتی چند وجهی و متضاد از پریشانی و امنیت، زنانگی و جریان عادی زندگی.

سومین نمایشگاه انفرادی مرجان ثابتی، قصه این جستجو و نمایش دست یافته‌هایی است که کم وبیش احساسی مشترک را به مخاطب هدیه می‌کنند؛ حس خوب غوطه خوردن در ماجرایی آرام و مرموز.

این ماجرای بی‌پایان در این نمایشگاه شروع می‌شود و امتداد آن را در دیگر نمایشگاه‌های ثابتی باید دنبال کرد.

نقطه امن، جمعه بیست و نهم دی ماه در گالری هفت ثمر گشایش خواهدیافت و تا چهارشنبه چهارم بهمن ماه 1391 ادامه می‌یابد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از ساعت 16 تا 20، به گالری هفت ثمر واقع در خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره هشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/31/32